تهاجم بی‌شرمانه و عجیب روزنامه اصلاح‌طلب به اربعین حسینی/ اهانت زنجیره‌ای‌ها ادامه دارد
در قلب ام‌القرای جهان اسلام روی داد؛
نمی‌دانم اصرار برایرانی نشان دادن و ایرانی کردن محرم و عاشورا و پیوند زدن آن با تشیع چقدر از نظر تاریخی درست است ...
تعداد نظرات: ۱۵۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرت نگین بابا ... فقط دنبال پاچه‌گیری هستین! اسم خبرگزاری‌تون رو بزارین خبرگزاری داعش ایرانی...خخخ!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
داعش از عزای امام حسین میترسه ... پیدا کنید پرتقال فروش را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
عزیز دلم اسم شما رو چی بزارن ..ون
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
مرگ بر ضد دین های افساد طلب
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
تقصیر ماهاست که وقتی یه چرتی از دهن تو و افرادی مثل تو در میاد نمی زنیم خوردش کنیم و شما روز به روز افسارگسیخته تر میشید و به جایی میرسید که بوی تنفرتون جامعه رو به گند کشیده. ...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا چرته؟ چون مخالف نظر توئه؟ سطحت همون "خخخ"ست...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آقا رضا مخالف نظر تا زمانی هست که به اعتقادات توهین نشده باشه وقتی یکی به اعتقاد توهین میکنه و یکی دیگه هم از توهین کننده حمایت هردو رو باید تنبیه کرد نه فقط توهین کننده رو وقتی شما از کسی حمایت میکنی که به امام حسین توهین کرده (حتی کوچکترین توهین حتی غیر مستقیم) باید حالیش کرد که اجازه نداره به امام حسین توهین کنه.
ناشناس
Netherlands
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
از نوع بیانت عیارت معلومه. یاد شعبان بی مخ افتادم
نیم وجبی
United States of America
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا حرف حق که میزنیم میشیم پاچه گیر، چماق دار و....این حرف شما نشان درنشناختن خبرگزاری دانشجو وهمچنین درک نکردن حرف آقایون اصلاح طلب است
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اون وقت کی با اسراییل هم نظره؟ ما که می خوایم سر به تن داعشی ها نباشه یا تو که مثل صهیونیست ها ما را کنار داعش میذاری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
حتما تو ام محب و عاشق حسین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بی ادب، داعشی هم با امام حسین مشکل دارند، یکم فک کنی میفهمی داعشی کیه البته اگه توانایی و اراده فک کردن داشته باشی عزیزم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
آقا محمد من با نویسنده ی نظر بودم.
محمد جواد
United States of America
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اینقدر این مردک ... رو به دانشگاها و مناظرات دعوت کردن که باورش شده کسیه ... کارش به جایی رسیده که از توهین به نظام و انقلاب پاشو فراتر گذاشته و با عشق مردم ایران به امام حسین (ع) در افتاده .. این اصلاح طلبای نامرد میخوان با طرح این مباحث میزان وفاداری ما به ارزشامونو بسنجن وقتی دیدن نه ماهم بی تفاوتیم میان جلوتر......... زیبا کلام بدونه این خط قرمزیه که با خون شیعه و سنی واقعی رنگ شده ...
محمد جواد
United States of America
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
نظرمو ناقص گذاشتین ... کسی که بخواد به ساحت امام حسین ع تعدی کنه مشت محکمی خواهد خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
زیباکلام مهره دشمن هست ولاغیر
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
این آقا دشمن نیست بلکه دوست نادان است.دلش برای ایران وایرانی میسوزد ولی لیبرالی فکر میکند.و آرمان و مدینه فاضله خودش را در جهان غرب میبیند
او اعتقادی به سیاست و دین ناب محمدی (صلی الله علیه وآله)که امام خمینی برای اولین بار مطرح فرمودند ندارد.
واین تراوشات التقاطی او بخوبی نشانگر اعتقادات اوست.
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
متاسفم به خاطر حماقت برخی آقایان که نفوذ رو هنوز باورندارن وازنفوذ باعناوینی دیگریادمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
زیباکلام غلط زیادی کرده،هی هر چی بهش هیچی نمیگی بدتر میشه. رو که نیست سنگ پاست!!!!!
محبــــــــــ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آخه چه کار به کار این شیرین عقل داری...؟
نیم وجبی
United States of America
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دقیقابایدبیشتر مواظب این شیرین عقلاباشیم،چون امثال همین شیرین عقلاآرامش جهان رو باهمین خودخواهی وبی فکری بهم زدن
دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
واقعاً این ... مسخره هر چی دلش میخواد میگه ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بابا آقای زیباکلام چته؟
دیگه با امام حسین هم نزاع داری؟
آخه تو به چه خدایی معتقدی
اینجانب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام !این شیطان کلام !!!!آیینه ی تمام نمای سلمان رشدی بلکه بیشتر از آن .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
منم فک کنم اینجوری تخته گاز بره حکم ارتدادشم میاد ایشاا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا اینو نیگیرن ادبش کنن؟!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
به نظرم بی شرمی عمل و رفتار شماست و ایشان چیز خلافی نگفتند و خودشان مسلمان هستند و بی دین افرادی مثل شما و هم عقیده های شما هستند.بنده یک حسینی هستم و عضو هیات .مارکم نمیتوانید بزنید.چون خود شما برای بهره برداری سیاسی این کار را می کنید و هیات هم نمی روید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
خدایا غلط کردم اشتباهی به این نظر احمقانه مثبت دادم.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
از کجا فهمیدی که ما هیات نمیریم؟؟؟همچنین باید کفت که آقای زیبا کلام به خاطر این جمله پیامبر"هر کسی که صدای مظلومی را بشنود و به یاری او نرود مسلمان نیست" مسلمان نیست.
نیم وجبی
United States of America
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دقیقا من هم همین غلط رو کردم مثبت دادم،هی آقا مگه شما جی پی اس دارید که رد بچه هاروزدید که میرن هیت یانه،اگه حسینی هستی این حرفارونزن خوبیت نداره داداش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بی شرمی؟؟؟؟ عملو رفتار ماست. چه عملی کدوم هیئت رفتی که انقدر بصیرتو معرفتت زیاد شده بچچچچچچه شیعه ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
خوبه نگرفتیم مثل بعضیا سیلی بهش بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
مسلمونو هیئتی بودن ملاک نیت. اوناییم که سر امام حسینو بریدن مسلمونو نماز خون بودن برو برو بصیرت کسب میکن
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
آره .شما فقط هیاتی هستید.شما کدوم هیات میرید که بی رگی وبی غیرتی همراه با بی بصیرتی و طرفداری از یه(به اصطلاح آدم)معلوم الحال را نهادینه میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟ما یه حسینی بیشتر نمی شناسیم.اون هم سید علی حسینی خامنه ایه.حرف ایشون برامون حجته.والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
متاسفم آقای زیبا کلام یعنی شما از 2 میلیون ایرانی که رفتن زیارتو میلیون ها نفر ایرانی دیگر که دلشون اونجاست بیشتر میفهمی و دانسته های تو بر عشق و ایمان آنها ارجهیت دارد.
بیشتر از اینکه اسم استاد دانشگاه شایسته شما باشد
داعشی بودن بیشتر شایسته شماست
که همه کسانی که هم رای شما نیستند نظرشون را تکفیر میکنید
اول وای بر شما
بعدش وای بر روزنامه نگاری که از هر فرصتی استفاده میکنه که دم تکون بده بذا اون وریا
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
فعلا دور ، دور این افراد کم خرد و کودن است - بگذارید تا میتوانند به این خزعبلاتشان ادامه دهند
عظمت امام حسین علیه السلام اونقدر هست که این یاوه گویان را غمی نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
عظمت امام حسین (ع) زیاده درست ولی ماهم وظیفه ای داریم باید ازش حمایت کنیم باید به دشمناش حمله کنیم وگرنه چه فرقی با اونایی که توی کربلا بودن ولی به خاطر جونشون ترسیدن برن کمک امام حسین داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
مرگ بر روزنامه وطن فروش قانون. مرگ بر صادق زیبا کلام
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
من یه دیدگاهی دارم امیدوارم صادق زیبا کلام بخوونه:
در رابطه با راهپیمایی اربعین باید بگیم که در راستای جهانی شدن هست و میشه گفت زمانی که امام زمان عج ظهورمیکنن تمام جهانیان با این جمله که میفرمایند(یا اهل العالم ، انَّ جدّی الحسین قتلوه عطشاناً ) وجهانیان با این نحوه معرفی ایشونو میشناسن بعضیا اشتباه فکر میکنن که امام زمان امام حسین ع رو معرفی میکنن و میگن من فرزند امام حسین ع هستم نه اصلا اینطوری نیست بلکه امام زمان خودشونو به واسطه امام حسین ع معرفی میکنن و این نشون میده ما قبل از ظهور باید امام حسین ع رو جهانی کنیم که حتی اون آمریکایی داخل کشورهای آمریکای لاتین امام حسین رو بشناسن. و ازون جایی که محبت اهل بیت داخل تمام قلوب حلال زاده ها هست به شدت میتونه نفوذکنه همونطورکه رو... تاثیرگذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
... به عنوان یک بچه شیعه و خاک پای زوار آقا اباعبدالله می نویسم، پاتو از گلیمت درازتر نکن.

از طرفی تأکید میکنم به دشمنان و تفرقه افکنان در جامعه که نمیتوانید با مهره های سوخته ... انسجام و عزمت این شریعت و به تبع آن انقلاب را به هم بزنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
این روز نامه به علت توهین به اربعین یارانه ی مطبوعاتیش دو برابر می شود...مثلا دستور مسوولان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
راست گفته صداو سیما هیچ وقت بی طرف نبود
زهره وند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت هم نباید بی طرف باشه!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
شما بی طرف باش....
بیطرف همیشه منافقه میشناسیم امثال شما ها را تو گوشت و پوستتون رخنه کرده نفاق از صدر تا زیل همطون همین هستید
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا باید بی طرف باشه؟ اصلا وظیفه ی رسانه انتقال عاید یه تفکره. تو کدوم رسانه ایی رو میشناسی که بخواد بیطرف باشه.من هم طرفدار هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
راه امام حسین(ع) با طرف و بی طرف نداره...کمی بصیرت داشته باشید.
d
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آره واقعا دیدیم تو دولت 11هم شده پاتق دولت مردا و شده وسیله ی تبلیغات خود فروخته های.......
منی که از بی سعادتیم برای همراهی خیل عظیم زائرا هر روز و هر لحظه میسوزم و چشم به قاب تلویزیونه که صحنه ای از پیاده روی وجود تشنمو کمی سیراب کنه میفهمم این مدت چه قدر تلویزیون برنامه هایی که به این مناسبتا اختصاص میداد کمتر شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دیدم ده تموم نشده تلویزیون طنز انتقادی شبکه نسیمو هر شب پخش میکرد. دیدم چه قد تو ده مراسمای محرمو پوشش میداد. دیدم چه قدر مداحی و مرثیه خوانی داشتن امسال.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
...
هرچي مراعات مي كنيم پر رو تر ميشه
در مورد انر‍ژي هسته اي گفت صبر كرديم
در مورد نفوذ گفت صبر كرديم
در مورد امام حسين بخواد ادامه بده ديگه صبر نداريما
مسئولين بدانند اگه كاري نكنن اقدام خود جوش مي كنيما
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
با نظر نویسنده کاملا موافقم این کارها فقط تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است اینکارها بیشتر عوامفریبی می باشد و هدف دو ر کردن اذهان عمومی از مشکلات اقتصادی و معیشتی میباشد واقعا نمیدانم مردم کی دیگه میخوان بفهمند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
شما اگه رفته باشی کربلا سنی هام میان اونجا این یک بعدشم توی تمام کتب اهل سنت گفته شده باید اهل بیت رو دوست داشته باشن این قضیه کجاش برای اونا مشکل زاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط وهابیون هستن و بهاییان که با این قضیه مشکل دارن که برن به درک.
24مم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آدم نفهم بزرگداشت اربعین و عاشورا تفرقه افکنیه .؟! بله وقتی چند آدم نادون مثل شما ها که ادعای شیعه می کنند بیان اینو بگن بله وای به حال سنی ها دیگه .اگه اربعین نبود اتحاد و همبستی هم نبود تو الان برده آمریکا بودی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
برده امریکا بودن و دشمن اسلام ایران یعنی همین!!!
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
نگران فهم مردم نباش.مردن اومقدار فهمیدند که این راهپیمایی نشانگر آمادگی برای ظهور است. در ضمن برو عکس برادران سنی که در راپیمایی اربعیین هستند رو ببین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
شما بنده ی شکمتی ولی نمیدونی شکم هم اگه قرار باشه پر بشه از خیمه ی حسین پر میشه نه از خیمه ی یزید و شمر و ابن سعد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
1.بسیاری از ناقلان حادثه کربلا سنی هستند2.در نظر اهل سنت حسنین محترم و سید جوانان بهشتند پس ضد سنی دانستن راهپیمایی اربعین حرف بی اساسی است3.این راهپیمایی تاریخی حداقل 1350 ساله از زمان جابر بن عبدالله انصاری دارد پس ربط دادن آن به مشکلات اقتصادی بیش از یک شوخی بی مزه نیست!4. با اندک جستجویی در روایات شیعی بدون شک یکی از پرتواتر ترین مسائل پرداختن به اباعبدلله و بزرگداشت آن است.چه بسا در روایات پرداختن به اربعین هم کم نداریم.5.امروز دولت دست لیبرالهاست پس منحرف کردن افکار برای حزب الله چه سودی دارد؟6.ایرانیزه کردن این مراسم هم حرف خنده دار دیگری است.چه بسا حداقل80% کسانی که به این مراسم میایند ایرانی نیستند!
d
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
برادرم شما بهتره خودت یکم بری بفهمی شعور اون روستایی بی سواد که با عصا راهی کربلا شده از تو خیلی بیشتره
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
اين پياده روي باعث تفرقه بين شيعه و سني نميشه
اين پياده روي باعث عصبانيت شما خودفروخته ها و اربابهاي غربيتون ميشه
شيعه و سني با هم برادرند نه تنها سني ها به اين راهپيمايي ميرن بلكه از اديان ديگر مثل مسيحيت هم در ميان اين افراد وجود داره

من خوشحالم بخاطر اينكه اين راهپيمايي و تجمع امام حسين دوستان و ادامه دهندگان راه امام حسين اينقدر شماها رو عصباني كرده
معلومه كه حسابي دارين آتيش ميگيرين بخاطر اينكه طرح هاي ضد امام حسينيتون عملي نشده وبا اين مزخرف گويي ها هم هيچ تاثيري
نميتونين بزارين

حالا هرچي ميخوايد به ما بگين( افراطي-تازه به دوران رسيده - بي شناسنامه و ....) ما تا آخرين قطره خونمون پاي شهدا و انقلاب هستيم
شناسنامه ما امام حسين ماست.

مرگ بر منافق
سعید جلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
...
در دوران دفاع مقدس اثری از این خبیث ها نیست اگر هم هست صرفا رویکرد منافقانه است.
در دوران فتنه ۷۸ و ۸۸ هم که اوج بی شرمی و وقاحت و خبث طینت این ملعونین برهمه آشکار شد.
در مجلس ششم بی حیاها تعارف جام زهر نمودند.
جوانان ما رابه نام آزادی به دام فساد و هرزگی انداختند.
تمام اطلاعات فوق سری کشور را به غربی ها دادند.هنوز ملاقات رئیس دولت اصلاحات با طراح انقلاب های مخملی فراموش نشده.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
برو خدارو شكر كن دكتر سلام تعطيله والا.......
حامد
Germany
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام.
دو سال فقط صبر کنید و کاری ضد مملکت انجام ندادید خواهش میکنم. بعدش خلاص میشیم.
من قبلا فکر میکردم روحانی از نظر دین و فرهنگ خرابه و از نظر اقتصاد خوبه. ولی حالا که دلار داره میشه چهار هزار تومن تازه رکود هم هنوز هست میبینم از هر طرف لنگه. امیدوارم این دو سال زود بگذره.
روحانی ظاهرا صد برابر از احمدی نژاد بدتره. امیدوارم دو سال دیگه یه آدم درست بیاد رئیس جمهور شه.
lind
Lebanon
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بگو هزار برابر
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
گاهی از اوقات انسان میمونه به این عناصر خودفروخته چی بگه یعنی اگه حرف زشت بزنه شأن خودشو میاره پایین اگرم نگه واقعآ ناراحته
بهرحال اگه قابل هدایت هستن که خدا هدایتشون کنه و الا...
لبیک یاحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اگرهزاربارکشته شوم ودوباره زنده شوم می گویم لبیک یاحسین جان خودم وخانوادم فدای حسین واهل بیت (این مردک نفهم غلط اضافی کرده عددی نیست که اظهارنظرکنه فقط رسانه هابزرگش کردن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
ای بی تربیت خودت رو طفدار امام حسی جانزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
خوب راست میگخ دیگه.آخه چرا همه چی رو سیاسی کردین تو این مملکت.خدا لعنت کنه شما ها رو که با سوئ استفاده از علایق مذهبی مردم کار خودتون پیش می برید.دزدی ازین ملت تا کی.کربلا رفتن مهم نیست ... چرا تا شخصی حرف منطقی میزنه سریع انگ ضد اسلام و محارب بهش میزنید.آگاه باشید روز موعود نزدیکه.بدنید حساب کتابی هم در راهه.خدا جای حق نشسته.چرا به اسلام اینقدر بال و پر دادید.چرا ارزشهای اصلی رو کنار زدید و به حاشیه ها پرداختید.به خدا سوگند بدترین امت ها شمایید.من الان به این روایت ایمان آوردم تا ظهور حضرت همه نوع سلیقه ای به حکومت میرسن تا بعد از ظهور این بهانه را نداشته باشن که اگر ما بودیم اینطوری می شد.لعنت بر شما.شما مفسد فی الارض هستید.
ff
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چه ربطی داشت دادا
اصلا متنو خوندی؟
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بابا این ناشناس خیلی حالش خرابه کسی قرصی شربتی برای شفای امراضش نداره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بله دیگه وقتی کله کسی خالی از منطق باشه به فحاشی رو میاره
عزیزم تو هم ظاهرا شکل اربابانت فقط از اسلام انگلیسیتون فحاشی ها و لعن و توهین ها را یاد گرفتین ولی ....
با دعای گربه سیاهه بارون نمیاد
حزب الله هم الغالبون
برای هدایتت دعا میکنم فرزندم
منتظر ظهور
United States of America
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
از نظر شما مذهب سلیقه ای ست؟روز موعود قرار است چه اتفاقی بیافتد اگه قرار است اسلام بال و پر نگیرد و لازم به ذکر است اگر منظورتان حضرت ولی عصر است که از نسل امام حسین هستند ایشان؟ ارزشهای اصلی کدام است وقتی حادثه کربلا حاشیه است؟بدترین امت دقیقا بفرمایید با چه افعالی هستندکودک؟دقیقا با کدام روایت موافقید و مفسد فی الارض یعنی چه؟کمی و فقط کمی تفکر از خود داشتن خوب است سطل آشغال فکرهای دیگران بودن.......تاسف آور است
سید ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام خدمت برادر یا خواهر ناشناس
اولا این که استراژی شیعه در همه چیز سیاسیه. به قول استاد عزیز رحیم پور ازغدی: شیعه آب خوردنش هم سیاسیه. البته منظور بنده سیاسی بازی و دوز و کلک نیست منظور بنده همون حدیث معروف حضرت علی(ع) است: مومن باید زیرک باشه
دوما منم میگم خدا لعنت کنه هرکسی رو که از اعتقادات مذهبی مردم سوءاستفاده کنه،دزدی که جای خودش. سوءاستفاده رو کسایی کردن و میکنن که برای رسیدن به خواسته هاشون میان حادثه ی کربلارو تحریف میکنن و هزارجور داستان و اراجیف میبافن تا کاراشونو توجیه کنن
در ضمن پیاده روی اربعین حاشیه نیست اتفاقا اصل کاریه. ما احادیث زیادی با سند معتبر در رابطه با پیاده روی اربعین داریم، وقتی شما از چیزی اطلاع نداری و سواد کافی نداری دلیل بر نبودن اون چیز نیست.
ادامه دارد
سید ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
قسمت دوم
دوست ناشناس بزرگوار به خاطر این حماسه اربعین کدوم ارزش ها کنار رفته؟؟؟
ما به کدوم حواشی پرداختیم؟؟؟
شما بر چه اساس مارو بدترین امت ها خوندید؟؟؟
بر چه اساس به ما لعنت فرستادید و مارو مفسد فی الارض معرفی کردید؟؟؟
لازمه این سوال هارو پاسخ بدین
اتفاقا همین پیاده روی میلیونی زمینه سازی برای ظهور حضرت حجته
اسلام فقط نماز و روزه و ... که شما ازش میگید نیست و کسی که صرف اینهارو داره رو اسمشو نمیشه گذاشت مسلمون
حدیثی از پیامبر هست که می فرمایند: “هر کس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند، مسلمان نخواهد بود”
پیامبر نگفته اگه نماز نخوندی و روزه نگرفتی مسلمون نیستی ولی گفته اگه مثلا اسراییل به فلسطینی ها ظلم کرد و تو فهمیدی و کاری نکردی مسلمون نیستی
سید ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
قسمت سوم
این حدیثی که ذکر شد برای این بود که شما بدونید که اسلام فقط نماز و روزه یا حتی عزاداری صرف نیست
عبادتی که باعث نشه دشمن از تو بترسه و تو مقابل زور وایستی به درد نمیخوره چون هیج نتیجه ای نداره.عزاداری که باعث نشه تو مقابل آمریکا و اسراییل وایستی، خود آمریکا و اسراییل پولشو میدن تا تو عزاداری کنی و سرت بند باشه و بهشون کار نداشته باشی
مردم قبل انقلاب هم همه اینهارو داشتن ولی زیر ظلم بودن. خودت قضاوت کن کدوم یکیش به اسلام نزدیک تره؟
این پیاده روی حتی اگه تو احادیث نبود و صرفا کاری بود که مرجعیت تشیع سفارش کرده بودن بازم یه کار خوبی بود چون شما تصور کن یک جمعیت بیست سی میلیونی یکجا جمع بشن و رجز بخونن واسه دشمناشون یه کار فرهنگی بسیار بسیار بسیار بزرگ بود
سید ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
قسمت آخر
البته بنده عقیده دارم این حماسه یک نصرت از طرف خود خداست
چون هیچ قدرتی نمیتونه یه همچین جمعیتی رو از سرتاسر جهان بکشونه تو عراق. تازه ازشون بخواد همه ی راهو پیاه برن و شبا هم بیرون تو بیابون بخوابن
شما دوست عزیز یا اطلاعات کافی و سواد کافی از دین نداری یا از این نوشتت غرض داری
ما بناررو بر نداشتن اطلاع شما میذاریم ولی خیلیا این روزا در تلاشن این حماسه رو خراب کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
به قول شهید مطهری اون یزید 1400 سال پیش مرد. یزیدیان زمانه (یاکوفیان خواب و یا خائن فعلی) رو بشناسین. (به قول یک اصلاح طلب) اصلا چرا همه چیزو به آمریکاو اسرائیل ربط بدیم؟ (به قول استاد شریعتمداری) به مردم بگیم تصادف کرد و مرد
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اتفاقا پیاده به کربلا رفتن آن هم برای اربعیین بسیار مهم است. این بزرگترین مانور نه تنها شیعیان بلکه تمامی عدالت خواهان سراسر دنیا است.در ضمن طبق قرآن کریم مفسدان همان به ظاهر اصلاح طلبان هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
پدر صلواتی لعن کردن مومن حرام است تو چقدر ادم پس فطرتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
کسی که جواب نداشته باشه شروع میکنه به فحش دادن
d
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
فک کنم این جناب حوصله خوندن متنو نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آخه چرا یکم چشاتو باز نمیکنی چرا میزارین هرکی از را رسید نظراشو بهتون غالب کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
عجب کله پوکی بوده این ناشناس!
jalal5092
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام . اجازه بدید دقیقا علت این حرف های این آقایون و مسئولان این به اصطلاح نشریات رو براتون بگم عزیزان این ها دوست دارن یکی مثل داعش بیاد اینجا و یکسری جهاد های به خصوصی که خودشون دارن رو که خودتون می دونید را راه بندازن و از اون جایی هم که این آقایون توی این زمینه ها جهاد گرن دوست دارن با برهم زدن ارامش جامعه و سرکوب کردن حس مقاومت پای این افراد رو به ایران برای اون جهاد ها باز کنن. خب یکی نیست بگه آخه به شما چه ربطی داره یه عده ای دوست دارن با پای پیاده برن زیارت امام حسین تو چرا بهت زور داره این افراد به اصطلاح آزادی خواه حتی حاضر نیستن اجازه این کار رو به زائران اربعین بدن بعد دم از آزادی میزنن
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
در این سایت شماها ذره بین برداشتین که ببینین که اظهارنظری در یک سایت یا روزنامه ای میکنه و همون رو آتشی برای جنجال سازی کنید. دیگه در جامعه حنای شماها اصولی ها رنگی نداره . فکر می کنید بازم می تونید صدای هر مخالفی رو خفه کنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
فعلا که شما اصولگران را خفه میکنید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
عزیزم اونی که دنبال خفه کردنه شمایید ...
دختر طفل معصوم رو شما بودید که تو دانشگاه یاسوج گرفتید به باد کتک
اونم سر دسته اصلی تون که الغابی مثل افراطی و بی شناسنامه و.... رو بسته به منتقدینش...
به قول معروف آب رو باید ریخت اونجایی که میسوزه
شما هنوز عقده عاشورا رو داری که سال 88 رخ داد که به قول امام روح الله از دل گریه های مردم در عاشورا ما صف های مستحکم دشمن رو در هم میکوبیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
فعلا که دولت با اعتدال هرچه تمامتر داره مخالفاشو خفه میکنه
ناشناس
Netherlands
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
کمی بصیرت داشته باش برادر
ناشناس
Germany
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
خجالت بكش ديگه چي بايد ميگفت كه نگفت تا شما بفهمي اصل دين رو نشونه رفتن خدا لعنتش كنه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بحث اصول گرا یا اصلاح طلب نیست بحث امام حسینه و هر کی بخواد کوچکترین اهنتی بکنه باید تو دهن لقش زد.
داداش بفهم لطفا ،بفهم ....
lind
Lebanon
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
وقتی جبهه بی بصیرتان ، سربازان بی بصیرت و جاهلی مثل شما دارد که بدون فکر کردن و فقط با نگاه به جناح ها ، مسائل کشور رو تحلیل می کنند ، معلومه که کشور باید امروز به این حال بیفته که دشمن توش طمع بکنه . این روزها که می گذره ولی شما یه فکری به حال خودت بکن که به خاطر اربابان بی دین و فرهنگت توی چاه شیطان نیفتی
محسن
United States of America
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اگر دل شما بیمار است که واگذارت میکنم به اهل بیت
ولی اگه حسن نیت داری باید بگم ادم باید احمق باشه که حسن نیت داشته باشه چون هنوز 24 ساعت از صحبت های رهبر در مورد این مراسم نگذشته این مطالب از دهان انسان مریضی که اسمش با سخنش 180 درجه فاصله داره بیرون میاد
علی
United States of America
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
شماها الحق که مصداق ایهء 22سوره انفال ازقرآن کریم هستید برادر خوبم تقوی پیشه کن تابیصرت پیدا کنید وبه موقع خوب را از بد تخشیص بدهید
مهران نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آقای صادق زیبا کلام را باید کسروی دوم نام گذاشت ، بس
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
فعلا این شما و رییس جمهور سرهنگ به ظاهر حقوقدانتون هستید که سعی در خفه کردن صدای مخالف دارید.همون کسانی هستید که دم از "زنده باد مخالف من " میزدید ولی سخنرانی دکتر عباسی در سال 88 رو به آشوب کشاندید ودر سال 88 حتی تحمل نکردید 65 درصد آرا به نفع مخالف شما باشه وشما .... بماند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
عزیزم بیا از الان جای شمشیر امام زمان رو روی گردنت ببموسم که بازره بینم می خوام ببوسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
بحث اصول گرایی یا اصلاح طلبی نیست بحث توهین به مقدساته میفهمی.
دیگه این بحث انتخاب یه رئیس جمهور نیست که مخالفا بخان با آشوب و بی حرمتی اعتراض کنن و کشور و مردم در برابرشون بردبارانه برخورد کنن، این مربوط به مقدساتمونه اگه ادامه پیدا کنه بد جوری جواب خواهیم داد.یا حسین
آریایی
Netherlands
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
ریشه این حرفها رو باید توی لقمه و گذشته اینها دید . مدرک داران بی درک. جانم فدای حسین (ع)
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
لقمه نه نطفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام.بزار هر چی که بخوان بگن ولی ما همینیم.
راستی خودتونو واسه یه فتنه بزرگتراز ۸۸ اماده کنید
فدای سپه سالار امام زمان سید علی خامنه ای روحی هداه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
یعنی چی این حرف سزای سکوت و یاری نکردن علی شد بریده شدن سر حسین و واقعه ی تلخ عاشورا چرا باید سکوت کرد که فاجعه ای عظیم تر از 88 رخ بده که خدا میدونه برای جمع شدنش چه انسانهای پاکی باید قربانی شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
روزنامه قانون(!!!) یک روز حکم قرآنی قصاص را غیر انسانی می داند و از طرف وزیر ارشاد حمایت هم می شود!! یک روز مردم دیار 15 خرداد را داعشی می داند (در حالی که فتنه گران آشوبگر را نه) یک روز هم اربعین را به سخره می گیرد. به خدا نمی دانم چکار دیگر باید بکند که وزارت بی فرهنگ ها و ارشاد به سمت بی دینی به آن واکنش نشان دهد. شاید نوبت انقلاب سوم در انقلاب اول فرا رسیده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا برخی رسانه ها بعد از توهین به قرآن، مردم ورامین، واربعین باید از تعطیل و توقیف و تنبیه در امان باشد. چه موجودات کثیفی حامی این لجن ها هستند؟ دولت محترم 9دی که یادتان هست؟
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
تا وقتی که گستره دنیای حرام بعنوان فرهنگ محسوب می شود فاسقین و منافقین وملحدین میدان دار هستند مگر زمانیکه گستره دنیای حلال جایگزین قوانین و فرهنگ جامعه باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
چرا هیچ کسی علیه این به ظاهر آدم کاری نمیکنه !!!!!!!!! دادستان ! مجتهدی ! هچ کسی نمیتونه علیع این آدم کاری کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!! این آدم خودشو اشرف منتقدین و علامه دهر میدونه و اینکه چرا جای همه میخواد حرف بزنه یا کار بکنه !!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا از این وضع خسته شدم !!!!! چرا اینقدر ظلم میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهادرمنتظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
درجواب ایشون بایدگفت :ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ......
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
از بس از این حرفا را زده اند قبحش را شکانده اند. انگار غربی ها موفق شده اند. همه می شنوند و کامنت می ذارند. قبلا اگر کسی کم تر از این ها را می گفت مردم زنده اش نمی ذاشتن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
من موندم با این زشتی کلام چرا شهرتش زیبا نام است......ای وای از این با سواد های مغز سوخته ......
ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
چيزي كه نگفته كه اينقدر جو زده شدين... فقط دنبال بهانه ايد تا احمدي ن‍ژاد بياد و اختلاساتون ادامه پيدا كنه.... اين سايته دانشجوست ؟ ديگه اين سايت نميام
صولت کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
اصلاح طلب واقعی کسی است که به فکر منافع عامه مردم خصوصا منافع امنیتی و اقتصادی و عقیدتی باشد ودر این راستا گام بر دارد نه در این موقعیت حساس آب را گل آلود و به فکر ماهی گرفتن باشد لعنت خدا بر کسی که خلاف منافع این مردم کوچکترین خطایی کند!
جا مانده اربعین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ_سوره : الصف آیه : 8
مىیخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا- گر چه كافران را ناخوش افتد- نور خود را كامل خواهد گردانيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
یارنه ی اینها به علت بی احترامی به دلار داده میشود
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
رفورمیست ها در دکترین خودشون آوردند که ذات اسلام را هیچ گاه نخواهند پذیرفت. در هر شرایطی از داعشی های وطنی به نام رفورمیست ها در هر دوره ای از تاریخ دشمنی خودشون را با اسلام علنا بیان کردند. در عاشورا 88 داعشی های وطنی مسجد آتش زند و پرچم امام حسین و هایات ها رو آتش زدند امروز هم این اراجیف از ذهن فاسد و قلب مرعوبی به روی کاغذ میاد در حالی که اسرائیل را به رسمیت شناخته و به این عقاید افتخار می کند.
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
مسیحی رومانیایی برا زائرا موکب میسازه اونوقت این آقا میگه شیعه بازی.....!!!!! خدا هر کی رو هدایت کنه دست امثال این آقا رو که به عمد مخالفت میکنن رو نخواهد گرفت!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
این به اصطلاح دکتر داره با این حرفا هم به شعور مردم توهین میکنه هم به مقدساتشون.چیه طرح احیای تفرقه است بین اصلاح طلبا.
بد جوری این خود فورخته ها واسه رسیدن به پایان تلخ زندگیشون دستو پا میزنن.
دکتر مواظب خودت باش گفتم که نگی نگفتی.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
دوستان لطفا به جای استفاده از واژه اصلاح طلب از واژه فرصت طلب استفاده کنید،زباد هم این صادق خان رو اذیت نکنید دست خودش نیست علم که داره غلطه ، وقتی امام خامنه ای در باره اسلامی سازی علوم انسانی صحبت می فرماییند برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین انسان های به ظاهر با سواد به باطن بی سواد می باشد. مگر بر دشمن امام حسین حالا هر کی باشه چه ایرانی چه غیر ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
از بس دولت به اینا بودجه می ده هوایی شدن، کشوری که وزارت ارشاد اینجوری عمل کنه بعید می دونم بهش گفت اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
هیییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسس، مگه حسن روحانی نگفته کسی رو نمیشه به روز به رستگاری هدایت کرد و نباید با اعتقادات مردم کار داشته باشیم، پس جناب به اصطلاح زیبا کلام با ما کاری نداشته باش ما می خایم بدبخت بشیم ما می خایم حسینی باشیم می خایم بریم کربلا ، خلاصشو بگم می خایم با ولایت به شهادت برسیم مشکلیه ؟؟؟ به استناد به حرفای حسن روحانی حتی اگه به نظر شما ما داریم بدبخت می شیم که کاملا نظر غلطی به شما هیچ ربطی نداره!!!!!!!!!!!!چوب خدا صدا نداره مواظب خودت باش صادق جان
افسر جوان جنگ نرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
به نظرم این زیباکلام ... بیش نیست که خیلی بهش بها دادن و خودشو تحویل میگیره و برا خودش نوشابه باز میکنه. باید زد دهن اهانت کننده به ساحت امام حسین(ع) را آسفالت کرد.
مهدی
Netherlands
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
ای حسین ع ای سرور جوانان و سرور شهیدان ای که خون تو جدا کننده حق از باطل است اری «فرهنگ شهادت، خشونت آفرين است.» بله در میدان حق و باطل شمشیر می کشند ما فرزندان ان ایه ایم که خداوند فرمود بکشید تا فتنه از جهان نابود شود ما خاک پای تو هستیم ما این ایه برایمان با شما تجرمه عشق شد که یعنی حتی در موقع بلا در راه خدا جهادی و جهادکر باشیم اما از کسانی که با خوک های آنگلاساکسون می چرخند و مهمانی های vip سفارت روباه پیر می روند از این بیشتر انتظاری نیست یاد حرف مولایمان حسین ع افتادم که فرمدند شما سخن حق را نمی شنوید چون شکم ها و پشت هایتان از مال حرام پر شده است لعنت خدا برمنکرین راه امام شهیدان حسین ع.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
زیبا کلام به معنای واقعی کلمه یک غرب زده است و من موندم که چجوری به همچین آدمی اجازه سخنرانی داده میشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
دروغگوی کثیف کلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
درجواب ایشون بایدگفت :ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ....
psk
Netherlands
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
ما وقتی به حرفای رهبرمون گوش ندیم و عمل نکنیم و خودمون باعث نفوذ و رخنه در سیاست و اقتصاد و فرهنگ مون بشیم و در دین و اعتقادات مون عمیق نشیم، این انسان ها که هیچ چیزی درباره اسلام عزیز و نبی اکرم و اهل بیت نمیدونن به خودشون اجازه حرف زدن می دن و چرندیات به خورد عوام میدن.
اگه ایشون الان حرفشون این طور ما رو آشفته میکنه به خاطر اینه که ما هم برای حرفای ایشون جواب نداریم و ته قلبمون کم میاریم. پس بهتره به جای این که به این نادان ها خرده بگیریم که چرا نادان هستن، بریم دماغ خودمون و رو چاق کنیم و در دین خودمون غور کنیم، نه اینکه بیست و چند سال از عمرمون رو توی مدارس و دانشگاه ها تلف کنیم که اخرش بهمون بگن دکتر یا مهندس، تا این افراد بیچاره هم حرفی برای گفتن نداشته باشن
سجا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
درودبرشماکه عمارگونهچهره‏ی واقعی روزنامه‏های زنجیره‏ای اصلاح‏طلب را افشا میکنید.
s.lotf
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
صادق زیباکلام مفرد (متولد ۱۳۲۷، تهران) فعال، پژوهشگر و تحلیل‌گر سیاسی است. زیباکلام دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد است[۱] و هم‌اکنون استاد تمام دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران[۲] و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد[۳] است.

چرا این اقا باید تو همهی دانشگاها درس بده >چرا؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
حداقل رفرنسها رو بر میداشتی لطفعلی خان!
میشه دقیقاً توضیح بدی چطوری به این نتیجه رسیدی که ایشون نباید توی دانشگاههای ایران تدریس کنند؟
(جدای از مطالبی که آقای زیباکلام بیان داشتند)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
چون کاری جز شبهه پراکنی از ذهن خالی از اسلام واقعیش نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
بسم الله
حسین خونی است که در طول قرن ها جریان دارد و ملت خفته را بیدار می کند......
حالا این وسط با لالایی های افراد معلوم الحالی مثل زیبا کلام ما به خواب نمی رویم ....
به صاحب الزمان ع از انتشار چنین وقاحت هایی در رسانه های جمهوری اسلامی تسلیت می گویم و ما هم دلمان مثل شما جریحه دار شد....
میلاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
با سلام بس این دولت ... چه .... میکند چرا تعطیل نمیکند تا کی باید از این حرامیان ما ضربه بخوریم . لعنت خدا ورسول خدا بر جماعت خائن به اسلام ومسئول ناخرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
ریس جمهور دهان این زیبا کالام را ببندوبه او تذکر بده که این همه یاوه گویی نکند
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
با سلام
بنده سنی هستم
پارسال با 11 نفر سنی مذهب راهی پیاده روی تا کربلا شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
احسنت ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
چرا الکی جو می دید . ایشون از نگاه علمی و تاریخی به مسایل نگاه می کنند . مثل یک عده بیسواد مقاله نمی نویسند و با پرداخت پول مقاله خود را چاپ نمایند. . بهتر است مطالعه کنید تا اطلاعات خودتون رو بیشتر کنید و اینقدر دیگران را متهم و بیگانه جلوه تدهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
شما اصلا متنو خوندی اگه خوندی که هیچ حرفی بر گفتن نمیمونه اگه نخوندیم توصیه میکنم بخونی بد نظر بذاری.
بعدشم محمد جان تحصیلاتو مقاله نوشتن با شعور و بصیرت خیلی فرق دارن.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام چرا اب به اسیاب دشمن میریزید؟ چرا اینهمه انسان را ابله قلمداد می کنید ؟آیامنفعتی برای شما دارد؟ اگر نداشته باشد که واقعا . . . هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲

مواظب باشید میخوان با ایجاد شبهه حسین رو ازمون بگیرن که تو وانفسای جامعه امروز اگه لغزش کنیم کربلا تکرار میشه و میشیم کوفیان اون زمان وفکرشم اذیت کننده است .یاحسین
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
چرا شما مردم را احمق میشمارید ومی هراسید از شنیدن صداهای گوناگون
این توهین شما به مردم است که مردم نا محرم به شنیدن نظرات مختلف میدانید
اتفاقا یکی از هزاران ارمغان ارزشمند عاشورا ، ازادی بیان واندیشه است وشما که از این موضوع فراری هستید در مقابل این شعار ازادگی امام حیسن (ع) ایستادگی میکنید
وای بر شما که چنین دفاع ضعیف وسخیفی از عاشوره وپیام ان دارید
البته مشخص است که دغدغه عاشورا وکربلا ندارید
متاسفانه کربلا را نیز با بی شرمی ابزار خود خواهی های خود کرده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
مطلب الحق والنصاف درست و منطقی بود .خداوندا ایشان رو حفظ کمه .یک تنه در مقابل خرافات واستاده.اجرکم عندا....
باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
اصلا این چه کاره هس که این مقاله های چرت وپرت می نویسه با این سخنان زشتش میخواد خودش را مشهورکنه البته به بدی اصلا اسلام را نمی شناسه این فامیلش چیزی دیگه بوده تغییر داده که مردم فکر کنن سخنش هم مثل فامیلش هس به خیالش مردم به فامیل نگاه می کنند مردم ایران اینقدر آگاه وبا شعور هستند
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام
همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سال65 یا 66 خبرنگار صدای جمهوری اسلامی ایران مصاحبه ای در رابطه با الگوی زن ایرانی پخش کرد که در آن مصاحبه شونده در ارائه نظرش بهترین الگوی زنان ایرانی را اوشین معرفی کرد و حضرت فاطمه زهرا را مناسب برای زمان حال ندانست.
آیا کسی به یاد دارد امام راحل در این رابطه چه اقدامی نمود؟
بنظر می رسد رسانه های مورد حمایت دولت و برخی نه تنها از انقلاب بلکه از اسلام نیز خسته شده اند!
آیا دمکراسی در پایتخت مذهب شیعه بی تفاوتی در برابر تهاجم به اعتقادات مذهبی است؟
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
کجاش توهینه اخه ؟ راست میگه اگه زوار پیاده برند احتمال خطر (بمبگذاری) است چرا جان انسانها به خطر بیفتد . با ماشین برند .
حامدآراسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
خعلی حرف گزافی بود رفیق..اینقد حرفت چرند بود که یه نگاه عاقل اندر سفیه میکنمت و بای
...از طرف زائر اربعين که صبح از کربلا رسیده.. یاحسین
مجتبی 1195
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
برای مغز این دوستمون یک دیقه سکوت و بعدش الفاتحه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی
اینجانب از نویسنده محترم مقاله تقاضا دارم با هرنیت و نگاهی فقط و فقط یکبار در این مراسم شرکت کند !
Alireza
United States of America
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
آخر وعاقبت اصلاح طلبان همین است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
من با نظر زیباکلام تا حدودی موافقم. شما چقدر دیکتاتور و خشک مغز و فاشیست هستید؟ یک استاد دانشگاه نظر خود را داده است ولی شما به شدت او را می کوبید. پس آزادی بیان و کرسی آزاداندیشی چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
از ابتدای تاریخ همیشه دانشمندای مدرک دار فاقد درک بودن که سعی کردن نور الهی رو خاموش کنن .. مردم عوام معمولا عبد هستند و برای خودشون در برابر خدا شانیتی قائل نیستند ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
خدا تو رو با زیبا کلام محشور کنه بقیه رو با سید الشهدا
گمونم اینطوری همه راضی باشن هم شما هم ما
نظرمم که از نظر شما فاشیستی نیست احتمالا ؟؟!!!
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
برادر من، نظر دادن با حرف روی هوا پرت کردن فرق داره. این نظر نیست. این تیکه انداختن و توهم پراکنی و توهین هست. اگه راست میگه چرا یه بار نمی یاد اینها رو توی یه مناظره دو نفره مطرح کنه؟
به نظرت اگه کسی یه همچنین چیزایی رو به یکی از قومیت های کشور بگه، باز هم اسمش آزادی عمله.
بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
گفت : نمی‌دانم اصرار برایرانی نشان دادن و ایرانی کردن محرم و عاشورا و پیوند زدن آن با تشیع چقدر از نظر تاریخی درست است
گفتم تاریخ شما یا تاریخ اسلام
گفت : از منظرافزایش اختلاف میان شیعه و سنی هم عمل درستی نیست ...
گفتم مگر شیعه و سنی فقط مال ایران است یا اینکه ایران را شیعه و تمام دنیا را سنی می دانی
گفت : مشکل «ایرانیزه» کردن محرم و عاشورا به کنار، چند سالی است که شاهد به‌راه افتادن سنت رفتن پیاده به کربلا در اربعین شده‌ایم.
سنتی که صداوسیمای‌ماهم اصرارو تبلیغات زیادی برای آن به‌راه انداخته‌اند وتلاش می‌شود تا هرچه بیشتر بر تعداد زوار اربعین افزوده شود.»
گفتم : آخه این حضور چند ده میلیونی اربعین یه مانور جهانی اسلامیه و بالاخره بعضیا منافعشون به خطر میافته اون وقت میشن دایه مهربانتر از
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
من از کسایی که میگن ایشون حرف علمی و منطقی زده و بهش توهین نکنید و گناه داره و ....، یه سؤال دارم. اونم اینه که آیا زیر سؤال بردن عمل 30 میلیون انسان که همگی با عشق یک کاری رو انجام دادن توهین کردن نیست؟؟؟؟ آیا همه این 30 میلیون بی سواد و بی شناسنامه بودن؟؟؟ شما می دونید توی این جمع عظیم کسانی حضور داشتن که آقای زیباکلام از نظر علم و معرفت خاک پاشونم حساب نمیشه؟؟؟؟ یعنی توی این دنیای به این بزرگی فقط زیبا کلام میفهمه؟؟؟ می دونید وقتی ده ها آمریکایی و اروپایی توی این راهپیمایی شرکت می کنن یعنی چی؟؟؟؟ ولش کن بابا، سرتو بکن زیر برف و سوت بلبلی بزن، همه چی آرومه، من چه قدر خوشحالم....!
ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه، و لهم عذاب عظیم (7 بقره)
محمد رضا براتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
من امسال در پیاده روی شرکت کردم .ی ک نکته قابل توجه برای من موقعی بود که برای صرف نهار به خانه ای در العماره دعوت شدیم . در آنجا موقع اقامه نماز متوجه شدم که یکی از مهمانها که از مرز همسفر ما و اهل اهواز بود ، سنی است و این برای من خیلی جالب بود .
محبـــــــــــــ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
سلام
نکته ای را می خواهم به عرض دوستان برسانم، امیدوارم که از باب موضع گیری تلقی نفرمایید.

هیچ کدام از اقوام خوزستانی اصلاتا سنی مذهب نبوده اند، مگر اینکه شخصی را که جناب براتی فرمایش می کنند یا اصالتاً اهوازی نیستند و یا اینکه جزء معدود افرادی هستند که به علت تبلیغات گسترده در منطقه متأسفانه به مذهب وهابیت گرویده اند. ولی در کل خوزستانی ها سنی مذهب نیستند.
بازهم امیدوارم صحبت های بنده را مغرضانه تلقی نفرمایید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار