مراسم افتتاحيه هفته كتاب در كتابخانه ملي برگزار ميشود
به گزارش گروه ادب و هنر «شبکه خبر دانشجو»، محمد الهياري فومني، دبير هفدهمين دوره هفته كتاب با اعلام اين خبر اظهار داشت: مراسم افتتاحيه هفته كتاب و مراسم تجليل از خادمان نشر و برگزيدگان جايزه كتاب سال، با هماهنگيهاي صورت گرفته، به جاي جزيره كيش در كتابخانه ملي تهران برگزار ميشود.
وي با تأكيد بر موقعيت اقتصادي منطقه آزاد كيش و بازار مناسب حوزه چاپ و نشر در اين منطقه گفت: پس از برگزاري مراسم هفته كتاب، نشستهايي براي بررسي حضور ناشران خارجي در اين منطقه اقتصادي برگزار خواهيم كرد.
الهياري ادامه داد: مراسم افتتاحيه هفته كتاب با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، شنبه، 23 آبان ماه از ساعت 15 تا 18 در كتابخانه ملي برگزار خواهد شد.
دبير هفدهمين دوره هفته كتاب تصريح كرد: از آنجا كه مراسم افتتاحيه هفته كتاب در جزيره كيش برگزار نشد، معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برنامه جايگزيني در كيش در نظر گرفته است.
لازم به ذكر است، هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشورر برگزار خواهد شد./انتهاي پيام/