برگزاري همايش «به سوي ظهور» در دانشگاه صنعتي شاهرود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۶۴۵

برگزاري همايش «به سوي ظهور» در دانشگاه صنعتي شاهرود

به همت کانون مهدويت بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شاهرود، سلسله همايش‌هاي «به سوي ظهور» در اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از سمنان، دومين جلسه از سلسله نشست‌هاي «به سوي ظهور» با هدف آشنايي دانشجويان با مباني مهدويت و آسيب‌هاي پيش روي نسل جوان در ارتباط با شناخت امام عصر (عج) ديروز در تالار شقايق‌هاي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

در اين همايش که با استقبال چشمگير دانشجويان روبرو شد، حجت الاسلام محمدباقر حيدري کاشاني، مسئول مرکز طليعه ظهور به بيان مباحثي در خصوص مهدي باوري و لزوم آن پرداخت.

وي استمرار اين نشست‌ها را براي جامعه دانشگاهي ضروري دانست و از دانشجويان خواست با شرکت در اين سلسله نشست‌ها و شناخت هر چه بيشتر امام عصر (عج)، از مدعيان دروغين ارتباط با امام زمان (عج) و ارتباط با غيب دوري گزينند./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار