کد خبر:۴۷۸۱۱
برگزاري دوره آموزشي خبرنگاري در دانشگاه پيام نور لرستان
مدير روابط عمومي دانشگاه پيام نور لرستان از برگزاري دوره آموزشي خبرنگاري در اين دانشگاه خبر داد.
يزدان سهرابي در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در خرمآباد، با اشاره به اينكه اين دوره با هدف آموزش و كشف استعدادهاي دانشجويي در حوزه خبر برگزار مي شود، گفت: در اين دوره 50 نفر از دانشجويان دانشگاه پيام نور لرستان آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.
وي تصريح كرد: در اين دوره شيوه هاي خبرنويسي مطبوعات، رسانه هاي ديداري و شنيداري و فضاي سايبري به دانشجويان آموزش داده مي شود.
لازم به ذكر است، اين دوره آموزشي طي روزهاي آتي در خرمآباد برگزار مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا