نخستين دوره کارگاههاي آموزشي شکل نوين پروژه چهارفصل تئاتر ايران برگزار مي شود
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، در اين کارگاهها که امروز در دو نوبت ساعت 9.30 و 15 در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار ميشود، ايوب آقا خاني، مسئول پروژه چهار فصل تئاتر ايران به همراه حسين کياني و محمد يعقوبي به عنوان مدرس و مسئول کارگاه، به بررسي نقاط قوت و ضعف آثار رسيده در نخستين فصل اين پروژه ميپردازند.
در اين کارگاهها 17 نمايشنامهنويس از شهرستانهاي مختلف با 16 نمايشنامه شرکت ميکنند که پس از دريافت نقطه نظرات، مسئولان اين کارگاه تا 10 آذرماه مهلت دارند تا با اعمال نظرات کيفي در آثار خود، نمايشنامههايشان را از طريق بخش ارسال آثار سايت چهار فصل تئاتر به دفتر پروژه ارسال کنند و البته به گفته مسئول اين پروژه، اين مهلت قابل تمديد نيست.
فراخوان دوره جديد پروژه دائمي چهارفصل تئاتر در طول برگزاري اين کارگاهها از طريق سايت ايران تئاتر و سايت چهار فصل منتشر خواهد شد.
اين کارگاه از امروز آغاز شده و تا جمعه 22 آبان ماه ادامه دارد و فردا پنجشنبه 21 آبان ماه در دو نوبت ساعت 10 و 15 و روز جمعه 22 آبان ماه نيز ساعت 30/9 و 30/14 در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار ميشود.
ايوب آقاخاني پنجشنبه 20 آبان ماه علاوه بر بررسي نقاط قوت و ضعف آثار با همکاري حسين کياني و محمد يعقوبي کارگاهي را با عنوان «تئاتر محيطي به مثابه يک ضرورت» ساعت 15 برگزار ميکند.
همچنين نشست مطبوعاتي پروژه دائمي چهارفصل تئاتر ايران نيز بعد از پايان اين کارگاهها روز جمعه 22 آبان ماه ساعت 16 در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار ميشود./انتهاي پيام/