حمله‌کنندگان به سفارت «بسیجی» نبودند/ به جهنم که سعودی پاسخگوی خانواده شهدا نیست!
در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» عنوان شد
جنایت تازه‌ی بنی سعود در اعدام آیت الله نمر و گستاخی آنها در قطع رابطه، بهانه شد تا به سراغ خانواده قربانیان جنایات عربستان برویم.
تعداد نظرات: ۵
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
با عرض سلام از نظر دولت روحانی پیگیری فاجعه منا فاجعه است چون باعث مثلا اختلاف و بد بینی می‌شود خانواده های محترم فاجعه منا به خاطر پی گیری فاجعه از طرف دولت محکوم هستند چون سیاست این دولت سرکوب مستضعفین و حمایت از مستکبرین عالم است و این را عملا دارند پیاده می کنند دیگه باید چه اتفاقی بیفتد تا بفهمیم همه مشکلات زیرساخت فرهنگی و...... کار این عوامل در حکومت است حالا اگه راست می گویید که طرف دمکراسی هستید و آزادی مطلب دارید این نظر را که درد و رنج داغ مستضعفین است را درج کنید متشکرم.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
درود بر شما بانوی گرامی . شما کاری را شروع کرده اید که یقینا قلب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از شما خشنود است . شما با زبان شیوا و عملکرد صحیح قلب ما را شاد میکنید . درود خدا و ائمه و شهدای عزیز بر شما . شما خواهر گرامی شما استاد بزرگوار قلب مردم ایران را شاد کردید. خدا پشت و پناهتان باشد که اینگونه بار دیگر قدرت و اقتدار ایران را به کفتارها گوشزد میکنید و بهشون نشون میدید که طبل توخالی هستند .آفرین به رهبر عزیز و فرزانه که شاگردانی مثل شما تربیت میکنند.جانم فدای رهبرم . خدا همسر شما و همه شهیدان فاجعه منا را با امام حسین علیه السلام محشور کند. خواهش میکنم دلسرد نشید.
بصیر
Iraq
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
درود بر شیر زنان ایران اسلامی خواهش می کنم کمی ملایمتر صحبت کنید چون فرمایشات جنابعالی باسیاسیتهای دولت تحقیر وناامیدی ایران منافات دارد شهدا که مسله ای نیستند این دولت وآن هم استاندار فارس امریکا از اینها راضی باشد مردم این چکاره هستند./
SiNA
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خدا رحمت کنه همه ی گذشتگان منا رو (هرچند مطمئنا آمرزیده هستند) و به خانواده های اونها هم صبر بده.
شنیدن بعضی از این حرفها واقعا سخت و دردناکه. واقعا نمیدونم آقای روحانی ودولت محترمش میخواد کشور رو به کدوم سمت ببره. این از حجاج و اون از شهدای هسته ای و دستاوردهاشون. فردا هم که آمریکا زد زیر میز باز یه بهونه ای جور میکنن. خدا ازشون نگذره
ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خیلی عالی بود.

امام زمان (عج) شما را تایید کند انشاءالله و با طلیعه فرجش انتقام خون به ناحق ریخته آیت الله نمر و شهدای منا را از ال سعود و البته از آمریکایی های جنایکار بگیرد که همه این جنایات با تایید و دستور مستقیم رئیس اوباما ، رئیس جمهور آمریکا انجام می شود.

ما هم از شما حمایت می کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار