سلسله گفتمانهاي ديني مهدويت و انتظار در زاهدان برگزار شد
علي زارعي در گفتگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در زاهدان، اظهار داشت: دو گفتمان ديني در دبيرستان علوم و معارف پسرانه و دخترانه زاهدان با استادي حجتالاسلام دكتر رفيعي برگزار شد.
دبير اجرايي گفتمانهاي ديني ادارهكل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان با بيان اينكه در هر يك از گفتمانها 110 نفر از دانشآموزان حضور داشتند، افزود: يكي از مشكلات اساسي ما درباره ظهور امام زمان (عج)، بحث اثبات است كه براي اثبات ميتوان چند دليل آورد مانند ديدن امام در طول قرون مختلف، دست به دست چرخيدن، محل تولد و محل زندگي ايشان.
زارعي با بيان اينكه اين گفتمانها با موضوع مهدويت و انتظار برگزار شده است، گفت: اين طرح از 16 آبانماه آغاز شد و بهمدت پنج روز ادامه دارد.
وي تصريح كرد: در پايان اين گفتمانها به سئوالات و شبهات دانشآموزان پاسخ داده مي شود. /انتهاي پيام/