کد خبر:۴۸۲۵۹
برگزاري نمايشگاه تخصصي کشاورزي در دانشگاه صنعتي شاهرود
مدير انجمنهاي علمي دانشگاه صنعتي شاهرود اظهار داشت: نمايشگاه تخصصي کشاورزي از چهارم آذرماه جاري به مدت يک هفته در تالار شقايقهاي اين دانشگاه برپا ميشود.
دکتر رحيمي در گفتوگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در سمنان، ضمن اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه در راستاي معرفي علوم باغباني و زراعت و ادوات کشاورزي با همکاري انجمن علمي کشاورزي برپا ميشود و شامل؛ غرفههاي خاک، آب، زراعت و باغباني خواهد بود.
وي در ادامه افزود: بيش از 1000 عنوان کتاب و نرم افزارهاي تخصصي مرتبط با رشته کشاورزي، خاک شناسي، گياه شناسي و آبياري در اين نمايشگاه عرضه ميشود.
لازم به ذکر است، در حاشيه برپايي اين نمايشگاه مسابقه پرورش گلهاي زينتي و آپارتماني نيز برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا