کد خبر:۴۸۸۴۵
کتابخانه دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه الزهرا(س) افتتاح شد
همزمان با هفته کتاب، کتابخانه دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه الزهرا(س) افتتاح شد.
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، به مناسبت فرارسيدن هفته کتاب و روز کتاب و کتابخواني، کتابخانه دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه الزهرا با حضور رئيس و معاونان دانشگاه افتتاح شد.
در اين مراسم دکتر مباشري، رئيس دانشگاه الزهرا(س) سخناني را پيرامون اهميت موضوع کتاب و کتابخواني ارائه كرد و روز کتاب و کتابخواني را به جامعه دانشگاهي تبريک گفت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا