به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا جعفرزاده اظهارداشت: پروازهاي نوروزي از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا ۱۵ فروردين ماه ۹۵ ادامه مي يابد. وي ملاک ارزيابي عملكرد شركت هاي هواپيمايي در ايام نوروز را رضايتمندي مسافران عنوان كرد و از شركت هاي هواپيمايي خواست نسبت به سه محور پاسخگويي توصيه شده از طرف روابط عمومي اين سازمان از جمله مسئوليت پذيري دفاتر طرف قرار داد در قبال بليت هاي فروخته شده به هنگام بروز تاخيرات احتمالي، پاسخگويي روساي ايستگاه ها در داخل ترمينالها، پاسخگويي مديران روابط عمومي و يا مديران عالي شركت ها به رسانه ها اهتمام لازم را داشته باشند.
جعفرزاده تصريح كرد: دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركتها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري براي ايام نورز نزديک به ۱۹۵۰۰ پرواز برنامه اي و فوق العاده اختصاص داده كه از اين تعداد حدود ۶ هزار پرواز خارجي و بقيه داخلي است.
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به اينكه تقاضاي شركت هاي هواپيمايي براي دريافت مجوز پروازهاي فوق العاده همچنان ادامه دارد پيش بيني كرد: تعداد پروازهاي نوروزي امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ الي ۱۴ درصد افزايش يابد.
وي از متقاضيان خريد بليت هواپيما خواست نسبت به تهيه بليت هواپيما از مراكز و سايت هاي غير مجاز خودداري كرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بليت خارج از نرخ ارائه شده توسط شركت هاي هواپيمايي از سوي دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز بند الف از سازمان هواپيمايي كشوري مي توانند با دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايت سازمان هواپيمايي كشوري تماس بگيرند.
منبع:مهر