دستاوردهای برجام ادامه دار است؛ طیاره‌ای که نیامد، عربستانی که شاخ شد!
امریکا که سهل است؛  انفعال دولت حتی بیابان‌گردان بنی سعود را برای «تحریم» ایران سر ذوق آورده است! روز گذشته اخباری مبنی بر تحریم هوایی و دریایی عربستان علیه ایران منتشر شد.
تعداد نظرات: ۳۰
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
یاد اون صحنه از سریال امام علی (ع) افتادم که ابوموسی برای مذاکره با عمروعاص اومد از منبر رفت بالا
آقا پیش از این بارها وبارها از روز اول اعلام کردن مذاکره با آمریکا و امیدواری به قولش حماقته
دودش تو چشم مردمی میره که هنوز امیدوارن به این دولت
چشمتون کورررررر تازه اولشه
خودشون که چیزیشون نیست انگار رفتن یه مسافرت تفریحی و برگشتن
نه توبیخ،نه بازخواست؛نه پرداخت ضررو زیان؛نه کسر حقوق،نه ..
اینا پای اون دسته از مردمی که با ذوق رفتن پای صندوق حساب میکنن
انار
Germany
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
چون بر جام از اول هم هیچی نبود جنبه مسولان ایران را می سنجیدند
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اگر ما خیلی ... هستیم ، چرا ما عبور کشتی های اونها رو تحریم نمی کنیم ، چرا ما به آسمان آنها نیاز داریم ، چرا ما باید به دیگران سلاح بفرستیم ، چرا اصلا دنیا دشمن ماست و صد چرای دیگر . این قصه سر دراز دارد برادر!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
با بی غیرتانی مثل ...جلو عبور کشتی های آنها را بگیریم برادرقصه دراز؟؟؟؟؟
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
دیپلماسی ایران نه باید افراط گرایانه و تند و رادیکال باشد نه منفعل و بی تفاوت در مقابل رویدادها ،‌ باید راه میانه رارفت راهی که اگر در آن با کسی بمشکلی برخوردیم دیگران حق را بما بدهند نه بطرف درگیر با ما.آن میانه روی که از موضع قدرت صورت گیرد و دشمن را به طمع نیفکند میانه روی خوبی است ،‌ در هر حال ما باید قدرتمند باشیم هم از نظر نظامی هم اقتصادی و هم روابط با دیگر کشورها از نظر دیپلماسی ، و راه درست این است ،‌ و کذالک جعلناکم أمة‌ وسطاً لتکونوا شهداء‌ علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیدا "‌.
بت شکن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
سیاست خارجی باید انقلابی باشد.
معنای تندروی در مسیر حق را رهبری توضیح داده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
ما به برجام نیاز نداریم .ما به سیم خاردار و دیوار از نوع چینی نیاز داریم تا دورتا دور ایران بکشیم و هیچ جنبنده ای خارج و وارد نشود . اصلا ما دولت برای چی می خواهیم ؟.ما تنها به موشک نیاز داریم . .موشک یعنی اقتدار و سربلندی و عزت .موشک یعنی اقتصاد . موشک یعنی شغل و رفع بیکاری .موشک کجایی تا تو را شب روز در اغوش گیرم و از شدت ذوق زار زار گریه کنیم . ای موشک تنها تو می توانی شعارهای احساسی و رویایی و دست نیافتنی ما را بر روی خود نوشته وبه اسمانها ببری و خود را به خدا نزدیک کنی و خواست ما به گوش او برسانی .موشک ای رابط بی همتای ما و خدای ما از تو انچنان بارگاهی در زیر کوهها خواهیم ساخت که حتی کوچکترین ذرات اتمی قادر نباشندتو را لمس کنند .زندگی و جان مردم در بیرون از کوهها اماده اند تا خود را فدای تو کنند . نمی دانی تو چقدر عزیزو لذیذی !
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اگه به خاطر همین موشک ها نبود الآن سربازای آمریکایی تو خونت بودن و نمیتونستی همچین کامنتی بگذلری.
ebi tanha
United States of America
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
رهبر عزیزمان چند روز پیش فرمودند:
هرکس که فکر میکند دوره دوره مذاکره است و دوره موشک تمام شده یا جاهل است یا خائن.
الان دوره مذاکره و موشک با هم است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
این هم عزت به پاسپورتهای ایرانی
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
دولت حسن روحانی زحمات دانشمندان هسته ای ملت ایران را پای کوب کرد ، سرعت پیشرفت علم در کشور در سایر زمینه ها نیز ، رو به کاهش است ، واحد های تولیدات داخلی نیز یکی پس از دیگری تعطیل می شود و...
سماواتی از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
ای آقا کجاش را دیدی کمی صبر کنی آثار طلایی برجام از یک ورق حلبی زنگ زده هم کمرنگ تر خواهد شد طوری که ذوق زدگان طرفدار این دولت تدبیر از شرم و خجالت نتوانند از خونه هاشون بیرون بیان و تو چشم دیگران نگاه کنند امان از کوته فکری بعضی ها که رابطه با آمریکا را از نان شب و حفظ ناموس وطن واجب تر می دونند . هیهات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
شرم اینا شرم و حیا ندارن که زبونشون هم درازتر میشه تو همین کامنتها نگاه کن که چطور فرار به جلو میکنن و موشکی رو بهانه اجرا نشدن برجام میداند...اینه عاشق امریکا هستن به هر قیمتی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
تا وقتی که بر روی موشکهایمان در آزمایش موشکی ، بنویسیم " اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود" برجام که هیچ ، برپارچ و برتشت هم باشد ، به جایی نخواهد رسید. اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود اما چرا باید این را در بوق و کرنا بکنیم؟!!
جواد
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
اگر بر روی موشکایمان این رو ننویسیم باید امنیت جانی و ناموس این مملکت رو از بنی سعود و بنی یهود طلب کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
عزیزم با همون بوق و کرنا و اتهام ساخت سلاح هسته ای تمام تاسیسات ما جمع کردن و دادن به دشمن اونوقت شما میگی ما تو بوق و کرنا نکنیم تا اسرائیلیها ناراحت نشن
ایران وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
سلام
فقط میتونم بگم اقای روحانی تا الان فقط مارو ضایع تر کردن... ایرانیا همیشه جلو تیر رفتن ولی اینقد کوچیک نشدن...دوستان عزیز این حق ماست وقتی به روحانی بخاطر هاشمی رای میدیم درحالی که دوره ی هاشمی ها به پایان رسیده...اقتصاد صد روزه...ازادی...نوش جان طرفدارن تدبیر و امید...حیف اون سید و رهبر که اینا با ندونم کاریاشون اینقد اذیتش میکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
کو گوش شنوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
باید کره شمالی می شدیم وتاوان تحریم را می دادیم
*
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
توبه گرگ مرگ است . مگر آمریکا بدون اجازه اسرائیل غاصب و صهیونیسم نفس میکشد که بخواهد سر تعهداتش بماند .اسرائل هم که دشمن قسم خورده اایران در واقع خود شیطان ملعون حالا دوستی با شیطان ملعون یا ایادی آن این عواقب را هم دارد. جای بسی تاسف است آقایانی که در حوزه علمیه دوره دیده اند درس حوزوی و دینی خوانده اند چطور دست دوستی و ارتباط با آمریکا (این شیطان بزرگ )دراز میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
حکام عربستان باآل یهود با اسرائیل غاصب هیچ تفاوتی ندارند و برخاسته از همان شیطان ملعون هستند که آمریکا هم نوکر حلقه به گوش آنهاست و بازوی اصلی این شیطان کریه چه فرقی بین آمریکا و عربستان است حال چه فرقی آمریکا شاخ شود و یا عربستان؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
بسه دیگه!! این دولت محترم جز معدود کارهایی که انجام داده، بیشتر حرف زده و یه سری ساده لوح هم باورشون شده!! چه با تحریم و چه بدون اون اگه بخوای تنبل بازی دربیارن وضعیت بدتر از اینم میشه!! حرف بس است دولت محترم، برو کار کن و نتایج حرفاتو به مردم نشون بده.. اگرم نمیتونی برو کنار که ماندن در مسند قدرت خیانت به 79999999 ایرانی است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
تو توو 8 سال حکومت به اصطلاح پاکترین دولت ( احمدی نژاد ) کجا بودی که الان پیدات شده !! دولتی که بیشترین درآمد نفتی جمهوری اسلامی را داشته است و با این حال کوهی از مشکلات را بر روی شانه های این مملکت و مردم گذاشت و رفت.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
دوست عزیز حالا چرا ناراحت میشی!! من که از 80 میلیون ایرانی شمارو فاکتور گرفته بودم.امیدتو همچنان حفظ کن که آینده متعلق به تو و دولت محبوب توست ....
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
با سلام باراک اوباما از روح برجام گفته و گله مند شده که ایران درست است تعهداتش در محدودسازی برنامه هسته ای را انجام داده ولی به روح توافق پایبند نبوده است بنده می گویم ای دولتمردان به قول امام حسین (ع) اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید ای دولتمردان شما که دیندار هستید و آزاد مردی را از برو بچه های انقلاب و جنگ ویا از دولتمردان قدیمی مانند شهید رجایی و شهید باهنر شهید تند گویان و شهید لاجوردی و شهید غفاری شهید سعیدی و بقیه شهداء و آزادگان یاد گرفته اید و یا میشه یاد گرفت یک جواب خوب و در خوربه رئیس جمهور آمریکا جناب اوباما بدهید و بنده احساس میکنم ندادن جواب جزء فرمایشات امام حسین (ع) قرار نمی گیریم یاران اسلام همت کنید همت ! همت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
تورا به خدا اینقدر هیاهو نکنید وجنجال به راه نیندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
شجاع باش نترس مرد اینقدر ترسو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
بیش از این دیگر صدایش را در نیا و رید که ضا یع تر از این در راهست و قتی باراک او باما که او را مرد ی مو دب و مهربان یافتیم پس از این همه هزینه بر ای صنعت پیشرفته هستهای و پر کردن سیمان در را کتو ر اب سنگین اراک که بدست متخصصان ایرانی تو لید شده را به ثمن بخس نا بو د کردیم در حا لیکه فقط 5 کشو ر انرا دارا بو دند و هزاران سا نتریفیو ژ و 10 تن او را نیو م غنی شده را یک جا داد یم رفت تازه می فر ما یند ایران رو ح بر جام را رعایت نکرده و باید دست از قدرت و اقتدار منتطقه خو د بکشد و مو شک ها یش را متو قف کند و مانند ژ اپن تسلیم ما شو د تا تحریم های بر جامی را بر داریم این همه هزینه کم بو د باید ننگ خفت و تسلیم پذیر ی را هم بدو ش بکشیم چطو ر است نام کشو ر را به ژاپن امر یکایی تغییر دهیم
214
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
تاريخ رو قبل از صفويه تا كنون يه نگاه بندازيد: "روز از نو روزي از نو"
مهم هست كه بدونيم از سيب نميشه آب آناناس گرفت.
من و شما براي خودمون، خانوادمون، شهرمون و كشورمون چيكار كرديم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا ؟!!!
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
و ظیفه فردی مردم چه ربطی به و ظیفه دو لت در قبال مردم و کشو ر داره هزار ان میلیارد تو مان پو ل بیت المال و منا بع انر ژ ی کشو ر زیر دست این ها ست مگر قرار نبو د با تعا مل گلستان در ست بشه و با تو افق و بر جام اقتصاد شکو فا بشه 3 سال فقط و عده سر خر من بو ده حالا که بر جام اجرایی شده میگن چند سال طو ل می کشه تا مشکلات اقتصاد ی بر طرف بشه از طرفی این ها و اطرافیانشان عا شق و اردات هستند چو. ن نان در و اردات هست نه در تو لید داخل و این یعنی متضرر شدن و تعطیلی تو لید و اشتغال گرانی هم اصلا نداریم فقط تو رم داره به سمت صفر میل می کنه و از گرانی اصلا خبری نیست این ها ییکه از گرانی صحبت میکنند و کسا دی بازار احتمالا بی سو اد و لبو فرو ش و جهنمی اند !!
ارسال نظرات
آخرین اخبار