پرونده ۲ میلیارد دلاری را به دادگاه بین المللی می‌بریم/ برجام دست ما را باز کرده است
روحانی در جمع مردم کرمان:
رئیس جمهور اظهار داشت: ان‌شاء‌الله به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک پرونده ۲میلیاردی را به دادگاه بین المللی خواهیم برد.
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
مردم ایران خطاب به روحانی:
GO with with
سرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
"روحانی مچریم" یه جور صحبت میکنه انگار فقط خودش داره بار اشتباهات دولتای قبل رو به دوش میکشه و دولتای قبل اینجور نبودن!!! تازه، خود عراقچی هم که اقرار کردن جریان این پولا برمیگرده به دوران اصلاحات نه دوره احمدی نژاد! هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه؛ اگه دولت با بیگانگان از در اقتدار وارد میشد اونا هم جرأت نمیکردن مثل آب خوردن اموال ایران رو هاپولی کنن. حالا هم دارن از یه طرف با تکرار چندین باره جریان اموال ایران از پاسخگویی به مردم درمورد وعده های عمل نشده شون طفره میرن.
اگه روحانی از هاشمی حمایت نمنه پس کی باید این کارو بکنه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
و باز هم شعار!!!
پاتک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
با این برجام برجام گفتنت دهن شیرین نمیشه. البته در قالب برجام. خوب توهـــم و نقشه خیالی حمله به ایران و تهدید نظامی و آمریکا هراسی رو قبل از برجام رو بازی کردید که خودشان به فکرشان نمی رسید که به این خوبی یک مباشر دولتی در ایران داشته باشن.2 میلیارد دلارم تا دادگاه بگیریددوســــتان بــــــا همراهی کــــدخدا پیـــش خور کردن
ایرانی
Germany
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آقای روحانی فکر کنم راحت تر باشی اگه همین حرفا رو یه نوار پر کنی و برای همه استان ها بفرستی که دیگه سفر استانی هم نخوای بری. فقط اسم استان ها رو تو نوار نیار. مثلا بگو استان شما...
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
چقدر خوبه هیچکس ادم حسابش نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
جناب دولت یاردهم بی تدبیر ُ مشکلات زیاد و بی حد و حصری ُ بخاطر اجرای برجام ذلیل و نامیمون و نامبارک همین الان همین الان همین الان ُ گریبان تک تک مردم و نظام و امنیت ملی کشور را گرفته است ُ چون امریکای خون آشام داعش پرست ُ تیم مذاکره کننده را با آن همه هشدارها از طرف مقام معظم رهبری و مردم و نخبگان و همه اقشار اعم از دانشجو و استاد ُ کارگر وکارمند و ... فریب داد و به امریکای خون آشام داعش پرست اطمینان ساده لوحانه و غیر منطقی و خوش خیالانه بی اساس کردند . چرا چرا چرا ؟
سرباز گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
حرف های حاج حسن بیشتر شبیه جوک شده واسه ما؛ اجمدی نژاد اگه چپ و راست یسری رو میکوبید، در عوض چهار تا کار هم میکرد. این حاج حسن فقط داره میکوبه، اما دریغ از یک کار. آفتاب برجامش هم که اندازه لامپ کم مصرف خونه ما هم نور نمیده. #روحانی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
"امیدوارم مردم همانند گذشته از وجود آیت الله رفسنجانی این عالم دانا و پرافتخار بهره ببرند"جناب روحانی مردم، بانکها و سطل آشغالها در سال88 از لطافت طرفداران ایشون بهره مند شدند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
این سخنرانی جناب روحانی پر از تناقضه از یک طرف هاشمی رو که باعث رئیس جمهور شدن خودش شده تا عرش اعلاء بالا میبره و از طرف دیگه میگه 2 میلیارد دلار رو دولت قبل به آمریکایی ها داده تا خودش رو تبرئه کنه و اونوقت مدعی ایست که دوران جناح بندی سیاسی تموم شده اما خودش داره صد در صد جناحی لفاظی میکنه.....!!! ضمنا با هیچ چسب دوقولویی نمیتونی هاشمی رو به سردار بزرگ اسلام سلیمانی عزیز بچسبونی مگه همشهری بودن معیار مناسبیه برای همفکر و همدل بودن...!!!!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
150 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران، 34 میلیارد دلار خسارات قراردادهای نفتی و..... هم صاحبی دارند که به نظر من بعضی ها فقط برای مقاصد سیاسی ، انتخاباتی با عوام فریبی بدنبال زنده کردن فقط بخش اندکی از آن از طریق مجامع بین المللی هستند تا شاید با قهرمان سازی در افکار عمومی سال آینده بتوانند سهمی از آراء مردم را کسب نمایند.
ارسطو عامل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
حاج حسن وعده صد روزت هزار روزه شد !!! حاج حسن تو و بقیه دولتمردانت با حقوق های آنچنانی جیب ما را نزنید بقیه اش پیش کش!!! ضمنا صغیر و کبیر تو این مملکت می دونن که برجام تو فرجامی جز ذلت برای دولت اعتدال نداشته! برجامتو بزار در کوزه آبشو بخور حاج حسن!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار