اوباما: موفق شدیم بدون شلیک یک گلوله ایران را متقاعد کنیم بمب اتم نسازد
رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر به هیروشیما مطرح کرد
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری در ایسه شیمای ژاپن تاکید کرد؛ این خطر وجود دارد که کره شمالی تسلیحات و مواد شکافا یا شکافت پذیر به کشورهای دیگر بفروشد.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
خدایش این حرفش درست است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
البته با عنایت جناب روحانی
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
در عوض بزرگان ما هم 1400 سال بدون شلیک یک گلوله تاریخ رو عوض میکردند و بعد از این هم تاریخ رو عوض میکنند . کار مسلمونا به جایی رسیده که یه "برده ی کنیایی" براشون تایین تکلیف کنه ؟؟؟!!!
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
به نظرت جرات شلیک گلوله رو داشتی که داری قمپز در میکنی؟!! آخه بدبخت از گروگانهات درس بگیر بعد ور بزن. شما ها دیگه توان خرج کردن تو جنگی رو ندارید وگرنه از جیب سعودیها و اماراتی ها و قطری ها مایه نمیزاشتید که. ضمنا شماها قکر میکنید دنیا باور میکنه بمب هسته ای نیاز داشتیم همه میدونیم که شما پیش دستی کردید و بازار پر سود انرژی هسته ای و ساخت نیروگاه ها رو برای خودتون میخواهید و از این که کشوری حتی از شما هم بهتر این کار رو بکنه مثل سگ می ترسید چون جلوی چپاول آینده تون رو میگیره. شما نمیخواهید ما قدرت هسته داشته باشیم تا هر چی پول نفت دادید بابت هر وات برق هسته ای ازمون بگیرید و بمب فقط یه بهانه است که دست ما رو خالی کنید. ولی بکوری چشم تو دوباره راش میندازیم. چون ما مستقلیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
اصولا شما از گلوله استفاده نمی کنید بلکه بمب میذارید جلوی خونه دانشمندهای هسته ایی ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
بسم الله النور ... اگر شما امریکایی ها با همین وضعیت بخواهید باصطلاح نظم نوین جهانی ایجاد کنید تا چند سال دیگر موشکهای هسته ای دستی است که به پیشانی مراکز حساس در کالیفرنیا و سایر ایلاتتان کوفته می شود ...امروزه تقریبا تمام تروریستها چگونگی کابرد با سلاحههای هسته ای را می دانند شما امریکایی ها تا چند سال دیگر شاهد تخریبهای زیادی خواهید بود ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
بدا به حال این رئیس ژاپنی که انسان این قدر تحقیر بشود برای چه دعوت کردید آوباما را ، بابا هرماه یا هر سه ماه یک ناموس ژاپنی در خود ژاپن مورد تجاوز آمریکائیها قرار می گیرد قبلاً جان سالم بدر می بردند ولی الان متاسفانه کشته می شوند یک زمانی با بمب اتمی مردم شما را کشتند الان هم می آیند می گویند خوب کاری کردیم با بمب اتمی کشتیم و الان هم تجاوز می کنیم ومی کشیم حالا رئیس کشور ژاپن چطور از ملت خود دفاع کند معطل مانده در کنار آقای اوباما آدم تعجب می کند این روسا چطور پرورش یافته اند!!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار