به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ اولین کتاب سیاستگذاری رسانه ای در ایران که کتابی تألیفی از دکتر روشندل اربطانی، مدیرگروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران است، فردا در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
کتاب «سیاستگذاری رسانه ای» پژوهشی جامع و راهبردی در حوزه مدیریت رسانه ها است که استراتژی های مختلف رسانه ها برای رقابت در بازار رسانه و جذب مخاطب را چه در حوزه بیرونی و چه در حوزه سازمانی اعم از جذب، آموزش و پرورش، ارتقا و... مورد بررسی قرار می دهد.
همچنین استاد روشندل کتاب «از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانهای» را با همکاری دکتر سید مهدی شریفی نگاشته است که فردا همزمان با کتاب سیاستگذاری رسانه ای رونمایی می شود.
«از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانهای» راهنمایی است برای دغدغهمندان حوزه رسانه که همواره به ذهنیت مخاطب نسبت به رسانه میاندیشند. از آنجاییکه تولیدات رسانه محصولات اطلاعاتی برای مخاطبان هستند، بنابراین کیفیت و خلاقیت در تولیدات رسانهای به دانش، مهارتها، و استعدادهای افرادی وابسته است که آنها را تولید میکنند.
آیین رونمایی از این دو کتاب روز یکشنبه نهم خردادماه سال جاری ساعت 10 صبح در محل فرهنگسرای رسانه برگزار می شود. فرهنگسرای رسانه در ابتدای خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است