دولت یازدهم با منتقدان چه کرد؟/ یک کارنامه سیاه!
گزارش/
دیروز جهانگیری ادعا کرد دولت از انتقادپذیری بالایی برخوردار است. او از دولتی حرف می‌زند که فقط در ۶ ماه گذشته بیش از ۳۰ بار از رسانه‌های منتقدش شکایت و چند روزنامه و سایت خبری را توقیف کرده است.
تعداد نظرات: ۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
دولت نهم و دهم که هیچکس جرآت انتقاد ازش نداشت...!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
فک کنم با رضاخان اشتباه گرفتی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
یه سرچ ساده بکنی توی روزنامه های دوستاتون متوجه میشی جرأت انتقاد توی کدام دولتها وجود داشته. یه مقایسه کوچک بین برخورد با منتقدان دولت احمدی نژاد با خاتمی بکنید هم ممنون میشم.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
اونقدر سیاهی که در دولت قبل بود فکر نکنم در هیچ دولتی وجود داشته برای تخریب دیگران و رسیدن به خواسته های خود هر روز تیتر نزنید بذارید آقای روحانی به مشکلات مردم رسیدگی کند اینقدر که در دولت قبل با آبروی دیگران بازی شد شما ها کجا بودید در آن دولت هم توهینها ر ا به دیگران شما انجام دادید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
فکر کنم همین الآن هم یه سرچ تو اینترنت کنید کلی تیتر و خبر و توهین و کاریکاتور و جک مربوط به زمان دولت نهم و دهم وجود داشته باشه. شما اون موقع کجا بودی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
توی این نظرات، گاهی بعضی از حضرات طوری میگن "شما اون موقع کجا بودید؟؟!!" که انگار بقیه در خاب غفلت بوده اند و اونها در کف خیابان ها کشور در حال مبارزه با رژیم فاسد و غاصب احمدی نژاد (البته از دید اونها) بوده اند. نه برادر من شماها اون موقع یا پای ماهواره بودی یا داشتی xbox بازی می کردی یا داشتی با دوست دختر یا دوست پسرت چت میکردی. حالام که پست سیاسی گذاشتن و یاد دوران سیاه احمدی نژاد کردن لابد مد شده دیگه !!!!
واقع بین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
انچه که این روزها روحانی با ان روبرو ست نقد نیست بلکه تخربب است . تخریبی که در لباس نقد منافع فردی و گروهی عده ای خاص را دنبال می کند .نقد ان است که ضعف های یک تصمیم و یا سخن و یا موضوعی خاص را نمایان سازد بطوری که باعث روشنگری شخص یا گروهی شود که مخا طب منتقدان است .اما هر گاه مخاطب منتقد بخوبی می داند که هدف تخریب و کارشکنی است با عکس العمل منفی مخاطب روبرو می شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
ببخشید استاد واقع بین، امکانش هست یه جلسه بزارید ما رو با مباحث و تفاوت های عمیق بین نقد و تخریب آشنا کنید. لابد طبق نظر شما همه تخریب های صورت گرفته در مورد دولت قبل نقد فاخر حساب میشه!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اگر هم یک درصد حرف شما درست باشد، پایه گذار تخریب خود رئیس جمهور بود و اطرافیانشان که هر دستاوردی از دولت قبل را انکار کردند و در نقاط ضعف بزرگنمایی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
زنده باد روحانی ... من اگه قدرتش را داشتم دهن مخالفین را گچ میگرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
و خداوند ... را می شناخت که بهش شاخ نداد. خدا رو شکر که قدرتش رو نداری.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آقای نادری رجا نیوزی، بد نیست نگاهی به دولت های سابق بندازید. در زمان آقای خاتمی برای نشان دادن مخالفت با او روزنامه ها را فله ای قلع و قمع کردند. نکنه میخوای آن آمار وحشتناک را به دولت آقای خاتمی ربط بدی؟ البته از شماها بعید نیست امار سازی و آمار چسبانی. چون در زمان دولت محمود از این ترفند ها زیاد دیدیم.
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
برادر محترم انتقاد و نقد هر کس ، فکر میکنم با تهمت و افترا فرق کند انسان بخاطر مطامع دنیوی و پست و مقام نباید اصول را فراموش کند ما ناممان مسلمان است و دم از اسلام ناب محمدی میزنیم و به آخرت معتقدیم مگر در مقابل تهمت باید سکوت کرد . بهترین کار در این نوع موارد همان دادخواهی از یک محکمه عادل که اینهم انجام شده است
بشیری
Germany
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
وجالب اینکه تمام موارد ذکر شده در بالا همگی هم پیاله با دولت بوده و هر گونه ارسال نظر مخالف با دولت را بایکوت کرده و یا با سانسور به خورد ملت می دهند حالا ببینید با منتقدین واقعی چکار کرده اند
برادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
یادمون نرفته که در دولت مطلوب شما چند صد سایت و روزنامه توقیف و بگیر و ببند شد!
حالا اومدید دست به فرافکنی میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آقای برادر، مثل اینکه شما هم در ارائه آمار دست کمی از حضرات دولتی ندارید. امکانش هست از اون چندصد سایت و روزنامه ای که به قول شما توقیف و بگیر و ببند شد، ده تا شو نام ببری. شاید این طوری معلوم شه که کی دست به فرافکنی میزنه! هرچند که در اینجا منظور روزنامه هایی هست که با شکایت دولت توقیف شده اند، نه به دلیل برهم زدن امنیت ملی و نشر اکاذیب و تخریب نظام که احتمالا مدنظر شماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
گروه های حامی دولت مکرر از دولت سهم خواهی کرده اند و بارها دولت را از طرق مختلف تهدیدکرده اند که اگر به خواسته انان توجهی نشود در انتخابات اتی به اقای روحانی رای نخواهند داد اما منتقدین هرگز سهم خواهی نکرده اند و حتی در برابر نقد عملکرد دولت مورد تهاجم رئیس جمهور و اطرافیان قرار گرفته اند . رئیس جمهور باید دوست و دشن واقعی خود را بشناسد و به منتقدین به چشم مخالف معاند ننگرد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
آخر کار این دولت شده همشون ئارند هذیون میگند . کسی به دل نگیره . فحش دادن ها و توهین های پی درپی رئیس دولت هنوز یادمون هست آقای جهانگیری لطفا فکر یک کار نون و آبدار دیگه باشید .
ارسال نظرات
آخرین اخبار