وزیر دفاع درباره مجلس درست صحبت نکرد/ وی باید ادب حکمرانی را در مسائل رعایت می‌کرد
لاریجانی در صحن علنی مجلس:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به وزیر دفاع تذکر بدهم که درباره مجلس درست حرف نزدند. باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.
تعداد نظرات: ۵
سید نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگر صحبت امام در بارهمجلس و جایگاه آن را آقای لاریجانی قبول دارد پس چرا در موضوع هسته ای و برجام آن، اجازه به مجلس و کارگروه مربوط به آن را نداد؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ادب یه رابطه ی دو طرفس یادمون نمیره مجلس نهم و یکشنبه سیاه مجلس که چه بی ادبیایی به منتخب مردم کردین شما چرا دست از سر مملکت برنمیدارین
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به عنوان یک مصداق به قضیه وارد کردن خودروهای آمریکایی اشاره کردند و گفتند: خود آمریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند؛ حالا در این شرایط ما بیاییم و از فلان کارخانه رو به ورشکستگی آمریکا، خودرو وارد کنیم؟ این جای تعجب فراوان دارد.
ایشان افزودند: مدیران و مسئولان محترم در مقابل فشارهای پنهانی که در این زمینه ها وارد می شود، بایستند و جداً نگذارند این قبیل مسائل انجام شود.
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همچنین با انتقاد از «واردات میلیاردی برخی لوازم غیر ضروری»، به مشکل جدی قاچاق کالاها و اجناس به داخل اشاره و خاطرنشان کردند: به مسئولان دولتهای مختلف، مکرر این مسئله را گوشزد کرده‌ام و آنها نیز می گویند اگر تعرفه سنگین بگذار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
بهتر ایشون به فکر خسارت محضی که در طی تصویب 20 دقیقه ای به این مملکت و ملت تحمیل کردند باشند با همین کارهاست که مجلس دیگه در راس امور نیست و الان هم که قرار دادهای جدید نفتی و اظهار نظر شاذ ایشون.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
امام راحل ما -رضوان‌الله تعالی علیه- می‌فرمودند «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب‌ها هستند، ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورت که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم» (صحیفه امام(ره)- ج 21 ص86). باز هم از حضرت امام(ره) است که؛ «آنهایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به مسئولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت ایران را بر باد دهند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار