کد خبر:۵۴۹۱۰۷

فهرست رسانه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات منتشر شد + لینک

فهرست رسانه های حاضر در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و نیز گروه بندی و متراژ نهایی شده جانمایی هر رسانه در این رویداد منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فهرست رسانه هایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کرده اند همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها منتشر شد.


بر این اساس اعلام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه های گروه سیاسی - اقتصادی با ۱۷۲۸، گروه رسانه های آموزشی - تخصصی با ۱۶۲۰، موسسات مطبوعاتی با ۱۳۸۰ و رسانه های مربوط به گروه عمومی و خانواده با ۱۳۳۰ متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست ودوم را به خود اختصاص داده اند.


همچنین مانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

** گروه بندی نمایشگاه بیست و دوم


بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مبنی بر حضور رسانه مهمان در غرفه سایر رسانه ها، رسانه های میزبان تا اول آبان ماه فرصت دارند، رسانه های مهمان غرفه خود را به کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات معرفی کنند تا نام این رسانه ها نیز در اطلاع رسانی های بعدی و همچنین بروشور نمایشگاه ذکر شود.


بر اساس این گزارش، رسانه های «برتر» نمایشگاه بیست ویکم، همچنین برترین رسانه های طرح رتبه بندی روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که در جدول منتشر شده بصورت ستاره دار معرفی شده اند، از اولویت جانمایی در روز جانمایی الکترونیک روی نقشه آنلاین برخوردار خواهند شد و زودتر از سایر رسانه ها می توانند جانمایی را انجام دهند.


فهرست و جدول رسانه های نهایی شده حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های امسال اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.farhang.prees.gov.ir قابل مشاهده است.


بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از چهاردهم تا بیست ویکم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار