معاون رئیس جمهور بازهم منتقدان را به اسرائیل چسباند
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: ما از انتقاد سازنده و سالم که همراه با راه حل باشد استقبال می‌کنیم.
تعداد نظرات: ۶
لعنت بر منافقین لعنت بر مزدوران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
حرف من فقط یک کلام کتاب"تماس" وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
این دولت سیب زمینی مگه جای دفاع کردن هم داره. حیف به سیب زمینی، خاصیتش خیلی بیشتر ار این دولته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
عرضه کاری که نداشتن انجام بدن. همه چی رو هم که به باد دادن. دیگه باید بی عرضگی خودشون رو با این چرند و پرندا توجیه کنن دیگه. پس میخواستین بیان چی بگن؟!؟ بگن اقتصاد رو درست کردیم همنجور که قول 100 روزه داده بودیم؟!؟ سیاست رو درست کردیم که دیگه جوجه شیخک ها هم برامون شاخ و شونه میکشن؟!؟ آخه من نمیدونم این دولت چه غلطی کرده که رو دارن حرف هم میزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
این دولتیا تو پررویی نوبرن دیگه. سنگ پا رو از رو بردین بابا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
اقای انصاری شما ادعا میکنید که از راه امام پیروی میکنید!! از شما میپرسم چه کسانی در فتنه ۸۸ از فتنه و فتنه گر حمایت میکردند و بلندگوی امریکا و اسراییل شده بودند!!؟ / شما بهتره فیلم حضور خودتان را در میان جمعیت حامیان فتنه گران که میگفتید : اقای موسوی و خاتمی در میان جمعیت هستندو... را بازبینی کنید و ببینید آیا شما جزو حامیان سران فتنه که از حمایت های اوباما و نتانیاهو برخوردار بودند نبودید؟؟؟ آن زمان نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی حتی نام ی موسوی را به زبان می آورد و از اختشاشگران حمایت میکرد / جالبه کسانی امروز از امام حسین (ع) سخن میگویند که بخاطر منافعشان دربرابر بی حرمتی های روز عاشورای ۸۸ سکوت کرده بودند!!!! و در بیانیه هاشان اختشاش گران را مجاهدان در راه انقلاب و خدا می نامیدند/ الزایمر
حامد
Germany
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
سلام.
از خدمات دولت متشکرم. ولی این نحوه برخورد با منتقدان درست نیست. حالا منتقدان با هر نیتی (جناحی یا تکلیف) انتقاد میکنند شما موظف هستید پاسخگو باشید و نگرانی اون ها رو رفع کنید نه که بد تر بی احترامی کنید.
با آرزوی موفقیت این دولت در همه عرصه ها-که موفقیت دولت موجب موفقیت مردم و نظام خواهد شد-ان شاء الله
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار