واکنش آخوندی به مزخرف خواندن مسکن مهر
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که شلختگی کمترین واژه ای است که می توان برای مسکن مهر به کار برد از از پاسخ به دلیل مزخرف خواندن مسکن مهر طفره رفت.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
مزخرف؟ که مسکن مهرو خوابوندی عرضه نداشتی طرح جدید هم بدی
رامین نوایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
در مورد اظهارات آقای آخوندی باید عرض کنم ایشان بجای این حرف ها لطف کنند یک سری به پروژه های مسکن مهر پردیس بزنند ایشان فقط یک کار برای مسکن مهر انجام داد و آن هم نامگذاریهای مختلف برای این طرح : خانه های متروکه ، طرح مزخرف ، طرح خانمان سوز ، طرح پوپولیستی و و و ... این طرح قرار بود دردی از دل مردم قشر ضعیف جامعه دوا کنه ولی خود دردی شد مضاعف بر دلشان ، توی این 3 سال دولت حاضر با ما کاری کرده که ما نه تنها صاحب خانه های رویایی نشدیم بلکه روز به روز فقیرتر شدیم .
و بیشتر خانواده ها بخاطر اختلافات و سردرگمی خود و امروز و فردا کردن مدیران ارشد شرکت عمران و بدقولی وزیر راه و شهرسازی ، با سختی زندگی خود را میگذرانند آن وقت وزیر راه و شهرسازی به تفریحات خود بیشتر اهمیت میدهد تا درد مردم ..
محسن حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
اقای اخوندی شما از بیت المال دارید زندگی میکنید یه مقدارهم برای مردم زحمتکش هزینه کنید.واز خدابترسید
کیوان بخشی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
از افراد لانتوری (لانتوری در زندان به افراد کار نابلد و ناپخته که بسیار هم پر مدعا هستند، گفته میشود)غیر از این هم انتظاری نداشتیم. لغت نامه دهخدا را دیدیم شلخته یا شلخت به معنای لگد بر نشستگاه و نرمگاه است جناب وزیر ..بس کنید این بازی را و این قدر نام های مختلف بر یتیمی به نام مسکن مهر نگذارید... مسکن مهر را به اتمام برسانید و به دست صاحبان حقیقی اش بسپارید...
از آتش آه خلق مظلوم
وز شعلهٔ کیفر خداوند

شو منفجر ای دل زمانه !
وآن آتش خود نهفته مپسند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار