کد خبر:۵۶۰۶۲۳

آمادگي مترو تهران براي حمايت از كالاهاي ايراني در اتاق هاي مادر و كودك

قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از ايجاد فرصت براي توليدكنندگان داخلي محصولات كودكان به منظور تبليغات رايگان و ارائه خدمات به مسافران مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس عبدالله پور با اشاره به هدف گذاري مترو در حمايت از توليد ملي و ترويج اين فرهنگ در ميان مردم اظهار داشت: اتاق هاي مادر و كودك ايستگاه هاي مترو محل مناسبي براي تبليغ توليدكنندگان داخلي وسايل غذايي و بهداشتي كودكان است زيرا مسافران زيادي در طول روز در اين اتاق ها تردد دارند و مي توانند كيفيت توليدات داخلي را محك بزنند.

 

وي ادامه داد: در همين راستا شركت بهره برداري مترو تهران در نظر دارد تا با استفاده از توليدات داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان در اتاق هاي مادر و كودك، زمينه را براي تبليغ رايگان اين محصولات براي مسافران و مصرف كنندگان فراهم آورد.

 

قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از توليدكنندگان داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان خواست تا با عرضه آخرين دستاوردهاي خود به اتاق هاي مادر و كودك هم در جهت ارائه خدمات به مسافران سهيم شده و هم از تبليغ رايگان محصولات خود در ميان مردم بهره مند شوند.

 

مهندس عبدالله پور ضمن تاكيد بر ترويج فرهنگ فرزندآوري و مسئوليت بزرگ مسئولان در رابطه با ترويج اين فرهنگ اظهار داشت: وظيفه همه ماست تا امكانات رفاهي براي زنان شاغل و مادراني كه در مكان هاي عمومي رفت و آمد دارند را فراهم و تسهيل كنيم تا به شعار فرزندآوري در جامعه جامه عمل بپوشانيم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار