به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس عبدالله پور با اشاره به هدف گذاري مترو در حمايت از توليد ملي و ترويج اين فرهنگ در ميان مردم اظهار داشت: اتاق هاي مادر و كودك ايستگاه هاي مترو محل مناسبي براي تبليغ توليدكنندگان داخلي وسايل غذايي و بهداشتي كودكان است زيرا مسافران زيادي در طول روز در اين اتاق ها تردد دارند و مي توانند كيفيت توليدات داخلي را محك بزنند.
وي ادامه داد: در همين راستا شركت بهره برداري مترو تهران در نظر دارد تا با استفاده از توليدات داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان در اتاق هاي مادر و كودك، زمينه را براي تبليغ رايگان اين محصولات براي مسافران و مصرف كنندگان فراهم آورد.
قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از توليدكنندگان داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان خواست تا با عرضه آخرين دستاوردهاي خود به اتاق هاي مادر و كودك هم در جهت ارائه خدمات به مسافران سهيم شده و هم از تبليغ رايگان محصولات خود در ميان مردم بهره مند شوند.
مهندس عبدالله پور ضمن تاكيد بر ترويج فرهنگ فرزندآوري و مسئوليت بزرگ مسئولان در رابطه با ترويج اين فرهنگ اظهار داشت: وظيفه همه ماست تا امكانات رفاهي براي زنان شاغل و مادراني كه در مكان هاي عمومي رفت و آمد دارند را فراهم و تسهيل كنيم تا به شعار فرزندآوري در جامعه جامه عمل بپوشانيم.