به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت که تا کنون در جریان سفرهای رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان های کشور نزدیک به 3 میلیون پیام تلفنی، نامه، شکایت، گزارش و ابراز احساسات از مردم دریافت شده است.
محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح سامانه سامد که ظهر سه شنبه در تالار گلهای پارک شهید چمران برگزار شد، افزود: تاکنون درسفرهای دولت یک میلیون 643 هزار و 474 پیام تلفنی از مردم دریافت و به همه آنها کد پیگیری داده شده و به اغلب آنها رسیدگی و پاسخ داده شده است.
شریعتمداری با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در توان و بضاعت استان نبوده ولی تمام آنها بررسی شده و پاسخ داده می شود، ادامه داد: یک میلیون و 63 هزار و 750 نامه شکایت، گزارش و ابراز احساسات نیز به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رسیده است.
وی گفت: 22 هزار 526 مورد از این تعداد موارد خاص بوده که مورد توجه قرار گرفته و به مشکلات رسیدگی شده است.
شریعتمداری افزود: جای خرسندی دارد که در ایران کوچک که مینیاتور زیبایی از کشور است و در مقدمه سفر کاروان تدبیر و امید به البرز حضور داریم.
وی ادامه داد: امروز یکی از خدمات نوآورانه دولت خدمتگزار یازدهم در استان سی و یکم کشور در آخرین سفر دور اول ریاست جمهوری افتتاح شد.
شریعتمداری گفت: مرکزی که بر پایه اندیشه و تدبیر شکل گرفت و افراد زیادی در ایجاد این فکر و انگیزه نقش داشتند.
وی افزود: این آخرین سفر رییس جمهوری در دور اول است و آخرین سامانه سامد افتتاح می شود که در این رابطه از سوی مسئولان مربوطه اقدامات مجدانه و شایسته ای صورت گرفته است.
معاون اجرایی رییس جمهور افزود: دریافت عزتمندانه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردمی از این طریق محقق شده است.
وی اضافه کرد: جمع بزرگی از اپراتورها از افراد کاردان و متخصص استان در 4 شیفت 220نفره اقدام به پاسخگویی مردم می کنند.
این مسئول گفت: در این جمع کانونی از نور و نشاط حاضر است که دانش آموزان هستند و در یک المپیاد بزرگ در حوزه ریاضی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
معاون اجرایی رییس جمهور همچنین گفت: بالغ بر 1000 نفر نیروی انسانی از البرز و 27 هزار نفر کارشناس دستگاه های اجرایی در این کار ارزشمند دولت را یاری می کنند.