کار خطرناکی که نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند
ادغام وزارت رفاه با وزارتخانه‌ای که برای انجام برخی کارهای خود نیز ناتوان است، به نفع کشور و سلامت مردم نیست. اعتقاد داریم که رفاه اجتماعی، باید دارای سازمانی مقتدر و چابک در کشور باشد.
تعداد نظرات: ۶
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
این طرح جالب وقابل تامل است
علمی اجتماعی شمیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
سلطان برنج ایران کیست ؟
چه کسی سلطان برنج ایران است که چنان قدرتمند است که مانع واردات برنج و در نتیجه کاهش قمت سرسام آور آن شده است ؟کی و کی بایستی پشت پرده ی سودهای کلان فروش برنج را افشا کند . کدام یک از مسئولان و مقامات و نهادها و سازمانها متولی حمایت از قشر متوسط و پایین جامعه در برابر افزایش بی رویه و حباب گونه ی برنج است ؟ چه کسی بایستی دستگیر و مجازات شود؟ خبرنگاران جربزه دار هم که به سلابه کشیده شده اند و جراتشان را انگار از دست داده اند. نمایندگان مجلس هم که با انتخاب شدن تا چهار سال پشتشان گرم است به صندلی ی مجلسشان و درامدهای کلانش و ملت را تا چهار سال دیگر فراموش کرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
جناب هاشمی وزارت شما درانجام کارهای خود موفق بوده است؟شما که تمام بودجه وزارت را به حلقوم همکاران پزشکتان ریخته ای حرفی برای گفتن داری؟یا فقط دیگران را محکوم می کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
من که بی عرضه تر از وزارت بهداشت نمی شناسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
توهین به یک وزارت از زبان وزیر خیلی بی ادبی هست شما جناب هاشمی گند وزارت بهداشت را درآورده وتا آستانه نابودی برده ای چرا وزارت رفاه را متهم می کنی ؟
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بهتر است بررسی شود پشت پرده این طرح به کجا ختم میشود شاید عده ای خاص و منافعی در پس پرده باشد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار