عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: آخوندی به جای اینکه پاسخ مردم را به صورت شفاف و قانونی بدهد در رسانه ملی گریه کرد. ما برای گریه کردن در کشور زیاد آدم داریم.
ولی داداشی عضو هیئترئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه سرگشاده وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان صداوسیما و متهم کردن رسانه ملی به دروغگویی، اظهار داشت: برخی از مسئولین بهجای پاسخگویی به مردم درصدد فرافکنی و شبهه سازی در کشور هستند؛ در حقیقت برای کسانی که به اطلاعرسانی مردم میپردازند حاشیهسازی میکنند.
وی با بیان اینکه وزیر راه باید نسبت به حادثه ناگوار سمنان، پاسخگو باشد، افزود: آخوندی به جای اینکه رئیس شرکت ملی راهآهن را برای محاکمه حداقل به یک هیئت بدوی تخلفات اداری ارجاع دهد با استعفای او موافقت میکند.
عضو هیئترئیسه کمیسیون اصل ۹۰ با تأکید براینکه من جای وزیر بودم از روی شرم استعفا میدادم، بیان داشت: آخوندی به جای اینکه پاسخ مردم را بهصورت شفاف و قانونی بدهد در رسانه ملی گریه کرد. ما برای گریه کردن در کشور زیاد آدم داریم. خیلی از افراد هستند که محتاج نان شبشان هستند آنها باید گریه کنند یا خانوادههای عزاداری که در سمنان خانوادهشان را از دست دادند بهتر میتوانند گریه کنند نه آقای وزیر.
وی همچنین با اشاره به عصبانیت برخی از دولتمردان از رسانه ملی پیرامون افشای برخی فیشهای نجومی، تصریح کرد: در حالی که صداوسیما کار خودش را به درستی انجام داد اما این مسئله به مذاق آقای وزیر خوش نیامد. نمیخواهم بگوییم که صداوسیما بیعیب و نقص است اما در این رابطه اقدام درستی انجام داد.
داداشی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ملی نسبت به شفافسازی حقوق مدیران کار درستی کرد کار صدا و سیماست که درباره فیش حقوقی هشتصد میلیون تومانی شفافسازی کند.
در حادثه قطار سمنان مگر سیستم هوشمند عمل نکرده و قطار را از رفتن باز نداشته است.
اگر متصدی ایستگاه میگوید سیستم هوشمند را خاموش کن و برو، تقصیر وزیر چیست؟
باید آن متصدی گیج و مسببان واگذاری مسئولیت به چنین افرادی را مؤاخذه کرد.
ضمنا کسانی که استناد به 2000خطای سیستم در زمان تحقیقات کرده اند آیا نمیدانند که هواپیمای برادران رایت قابل رقابت با هواپیماهای امروزی نبود. این هواپیماها همان هواپیمای برادران رایت است که میلیاردها بار اصلاحیه روی آن انجام گرفته.
آن 2000بار خطا هم زمینه ساز رفع خطا بوده. و مهم اینه که سیستم الان کارش را بدرستی انجام بده و خطاهای زمان آزمایش نمیتواند بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر خطای انسانی باشد.
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری را قانون نکنید.
اخوی
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵
میگم از کی محقق ها ماله کشی می کنن، الان هر کسی میدومه قضیه لفت و لیس اون پروژه هوشمند چی بوده اره جونم
ببخشید ، استعفا یعنی فرار کردن بدون اینکه جواب بدهد و محاکمه شود ، به نمایندگان مثلا ملت نمیگید چرا به وظیفه ی خود عمل نمیکنند. قرار بود یکشنبه ای که گفته بودن وزیر را استضاح کنند ، پس کو ،
جناب نماینده !!! روزانه صدها تن در کشور در تصادفات جاده ای و در خودروهای بی کیفیت و قدیمی جان خود را از دست می دهند؟/ فقط کشته های قطار محترم و ارزشمند هستند؟؟؟ اگر نگران جان و سلامتی مردم هستید باید این دو خودرو ساز ظالم را ببندید
اخوی
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵
خب چ ربطی ب حادثه قطار و اخوندی داره
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
اگر متصدی ایستگاه میگوید سیستم هوشمند را خاموش کن و برو، تقصیر وزیر چیست؟
باید آن متصدی گیج و مسببان واگذاری مسئولیت به چنین افرادی را مؤاخذه کرد.
ضمنا کسانی که استناد به 2000خطای سیستم در زمان تحقیقات کرده اند آیا نمیدانند که هواپیمای برادران رایت قابل رقابت با هواپیماهای امروزی نبود. این هواپیماها همان هواپیمای برادران رایت است که میلیاردها بار اصلاحیه روی آن انجام گرفته.
آن 2000بار خطا هم زمینه ساز رفع خطا بوده. و مهم اینه که سیستم الان کارش را بدرستی انجام بده و خطاهای زمان آزمایش نمیتواند بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر خطای انسانی باشد.
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری را قانون نکنید.