به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیاصغر عمیدیان در نشست "محتوا، اقدامات و دستاوردها" با اشاره به اینکه همزمان با افزایش اهمیت و ارزش محتوا رویکردهای بینالمللی نیز در این زمینه تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر در حوزههای بینالمللی دو رویکرد Sponsored data یا محتوا و اطلاعات حمایت شده و رویکرد Net Neutrality یا بیطرفی نسبت به محتوا در زمینه ارائه خدمات محتوائی وجود دارد که در رویکرد اول برخی محتواهای خاص و پر درخواست از سوی برخی اپراتورها ارجحیت داده شده و حمایت میشوند و در این رویکرد مشتریان میتوانند بدون استفاده از حجم ترافیک ماهانه و یا با نرخ ارزانتر از برخی محتواها بهرهمند شوند.