روحانی هم از عملکرد فاجعه آخوندی دفاع نکرد
عملکرد فاجعه‌آمیز عباس آخوندی در سه سال و نیمی که بر مسند وزارت راه تکیه زده است، بحران مسکن را تا جایی پیش برده است که حتی حسن روحانی هم حاضر به دفاع از وی نشد و در صحبت‌های اخیر خود به رکود در بازار مسکن اذعان کرده است.
تعداد نظرات: ۶
سربدار
Germany
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نامه شاه به مراجع تقلید
آقایان مراجع به نصیحت رعیت بپردازند و در کار ما دخالت نکنند.
نوبخت سخنگوی دولت تدبیر و امید: در پاسخ به واکنش ائمه جمعه به FATF
ائمه جمعه به قراردادهای دولت کاری نداشته باشند ودخالت نکنند
امام خمینی (ره)از شر محمد رضا خلاص شدیم لکن از شر تربیت یافته گان غرب به این زودیها خلاص نخواهیم شد
سربدار
Germany
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
جی سولومن»، خبرنگار شناخته شده نشریه وال استریت ژورنال پس از این که شنید، رئیس‌جمهور محترم کشورمان پس از این همه عهد‌شکنی آمریکایی‌ها باز هم از برجام دفاع می‌کند و در توضیح چرایی دفاعیاتش هم می‌گوید: « اگر برجام نبود...حداکثر می‌توانستیم حقوق کارمندهایمان را بدهیم و کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم.» توییت کرد: «واضح است که تیم مذاکره‌کننده اوباما نمی‌دانسته چه اهرم‌های دیگری در اختیار داشته است.»(!)
سربدار
Germany
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
رادیو فرانسه هم 19 مهر 1392 پس از مشاهده چنین مواضعی بود که نتیجه گرفت «ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش حقوق ملی می‌بیند. برپایه این جمع‌بندی اگر خریدار صبور باشد، شرایط فروشنده را دشوارتر می‌کند و در همان حال قیمت فروش را کمتر خواهد کرد.»
سربدار
Germany
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
رهبر معظم انقلاب در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی‌، سخنانی بیان کردند که امروز می‌تواند برای رمز‌گشایی به ما کمک کند. ایشان با اشاره به مناظرات و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 92 فرمودند: «‌وعده‌های نشدنی ندهید! من به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، «مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد». کاری را که می‌توانید انجام دهید، وعده بدهید....»
سربدار
Germany
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
حالا سه سال و نیم از آن هشدار گذشته است و آن پیش‌بینی و هشدار، عینا تحقق یافته است! نه از وعده صد روزه خبری هست و نه از بازگشت اعتبار و ارزش به پول ملی‌! نه از گشایش اقتصادی و نه از آن سخن فراموش نشدنی که رئیس‌جمهور در جریان تبلیغات انتخاباتی گفت: «آنچنان مردم را از در آمد سرشار می‌کنیم که اصلا این 45 هزار تومان یارانه به چشمشان نیاید»! و خلاصه از هیچ یک از آن وعده‌ها خبری نیست!
سربدار
Germany
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
امام خمینی (ره) ابر قدرتها دوستانشان را قربانی میکنند. با توسل به آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید. ابر قدرتها آن لحظه که منافعشان اقتضاء کند شما و قدیمی ترین وفا داران و دوستان خود را قربانی می کنند پش آنان دوستی و دشمنی و نوکری وصداقت ارزش و مفهومی ندارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار