کد خبر:۵۸۱۷۷۹
معاون فنی شهرداری تهران تشریح کرد

آخرین وضعیت جمع‌آوری پل گیشا

معاون فنی شهرداری تهران گفت : عملیات جمع آوری پل گیشا و احداث زیرگذر که از شهریور امسال آغاز شده هم اکنون توسعه آن به ۱۲ درصد رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پل گیشا جزو 7 پل فلزی تهران است که قدمت آن به 50 سال می رسد اما قرار نبوده این مدت طولانی از این پل استفاده شود گرچه با مرمت ها و بهسازی ها هم اکنون درحال استفاده است.


وی گفت: به دلیل کم عرض بودن این پل شاهد ترافیک سنگین در دو سوی آن هستیم زیرا طراحی آن به صورت دو لاین عبوری بوده است.


جاویدافزود: در طراحی جدید قرار است بزودی این پل جمع آوری و تبدیل به یک زیرگذر شود با سه لاین عبوری .


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طول پل گیشا 620 متر است اما زیرگذر در حال احداث 1120 متر است که 350 متر آن به صورت مسقف و بقیه آن به صورت رمپ های ورودی و خروجی خواهد بود.


وی گفت: برای احداث زیر گذر نیاز است ابتدا 800 شمع یا ستون در زمین زده شود که هم اکنون 30 درصد این کار انجام شده است و بعد از آن سقف زیرگذر در روی ستون ها زده خواهد شد.


جاوید افزود: گرچه درحال حاضر تردد روی پل گیشا مشکلی ندارد اما هر چه زودتر باید برچیده شود و این در مراحل مختلفی اجرا می شود.


وی اضافه کرد: برای برچیدن پل گیشا و احداث زیرگذر نیاز است تا 17 انحراف ترافیکی به دلیل حساسیت عبور و مرور اجرا شود.


جاوید گفت: هزینه ساخت زیرگذر و برچیدن پل گیشا 113 میلیارد هزینه نیاز است .


وی افزود: البته معارضان تاسیساتی زیادی از جمله لوله های آب از 150 میلیمتر تا 1200 میلیمتر و برق های فشار قوی و لوله های گاز وجود دارد که بایستی با هماهنگی سازمانها و ادارات مربوطه نسبت به جابجایی آنها انجام شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار