بررسی حواشی اخیر دانشگاه پیام نور بجنورد در کمیسیون آموزش/ برخی دانشگاه را با مکان دیگری اشتباه گرفته‌اند
سلیمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو:
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: کمیسیون آموزش حواشی اخیر دانشگاه پیام نور بجنورد را مورد بررسی قرار خواهد داد.
تعداد نظرات: ۷
بیجندی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
با سلام
بجنورد عزیزم نه بیرجند. لطفا اصلاح شود.
سلمان مزیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
این موضوع مربوط به بجنورد در خراسان شمالی است و ربطی به بیرجند ندارد. لطفا اصلاح بفرمایید
علی عل
United States of America
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
وزیر علوم باید سریعا رستمی را برکنار کند ایشون تمام مزایای کارمندان را قطع کردند ما کارکنان خواستار برکناری او هستیم اگر نشه تحصن خواهیم کرد
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
براش حقوقش مهمه نه دینش. این که می گویند کسی که شکمش گشنه اس دین و ایمان نداره همینه. البته همه اینجوری نیستن دین از همه چیز براشون مهمتره چون خدا را رازق میدونه. توی ایام فاطمیه رقاصی کردن و کثافتکاری اصلن براش مهم نیست رستمی را بری مزایای کارمندان اخراجش کنن نه به خاطر اهانت به حضرت!!! بعد منتظر امام زمان هم هستیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
اصلا اشتباه نگرفته اند و دقیقا فهمیده اند کجا را باید خراب کنند و به چه چیزی حمله کنند. شما ها هنوز نفهمیده اید جنگ است. یکعده فرمانده این جنگند و یکعده سربازش. طرح عملیات دارند و میدان جنگ و آرایش جنگی و سلاح هایی که باید استفاده کنند را معلوم کرده اند و... یک تسبیح تهیه کنید و هر روز یکدور تسبیح ذکر بگویید جنگ است جنگ است جنگ. در هیج جایی نباید چنین افتضاحی رخ بدهد بنده یک استاد دانشگاهم و اگر الان مسوول بودم تمامشان را اخراج می کردم. اینجا جای تسامح و تساهل و روشنفکر بازی نیست. با این روش هایی که شما دارید احتمالا چند سال دیگر توی جشن هنر شیراز کنار حرم شاهچراغ مشغول خواهید بود. چرا امام حکم اعدام سلمان رشدی را داد و یا حکم ارتداد آن دخترک که به حضرت زهرا (س) بی احترامی کرد را داد؟
متولد 37
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
من فقط می فهمم که با این نحوه برخورد غیرت بچه های انقلابی را می کشید چون این افراد می بینند عملا کاری نمی شود و اهل فسق و فجور و مجرمان آزاد و رها به کارشان ادامه می دهند. چند روزی سرو صدایی می شود و کی بود کی بود من نبودم می شود و بعد چند تا مصاحبه و چند تا محکومیت و آخرش هیچ. هیچ کسی مقصر نیست و گویی در عالم خیال اتفاق افتاده است.طرف مقابل هم شیوه کار دستش می آید و باز در نوبت دیگر که آب ها از آسیاب افتاد شروع می کند. یک دور باطل و بیهوده. بچه ها افسرده و متوجه می شوند سروکارند و بی تفاوت می گردند. یعنی طرف به هدفش دقیقا می رسد. به هر حال اتفاق بزرگی افتاده است امیدوارم اقدام کنند.
ناشناس
Italy
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
گناه دانشگاه و غیر دانشگاه ندارد. همه جا این رقاصی ها و اختلاط با نامحرم حرام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار