آخرین اخبار:
کد خبر:۶۰۱۷۳۳

اشتغالزایی ۱۶۱ درصدی روحانی برای جوانان فرانسه

شرکت رنو اعلام کرد در سه ماهه ۲۰۱۷ با رشد ۱۶۱.۵ درصدی فروش در ایران مواجه شده است و سهم این شرکت در بازار ایران به لطف فروش تندر و ساندرو از ۴.۹ درصد به ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام شرکت رنو، درآمد این شرکت در سه ماهه نخست سال 2017 به لطف افزایش فروش به شرکای این شرکت 25.2 درصد افزایش یافت و به 13 میلیارد و 129 میلیون یورو رسید.

 

فروش این خودروساز فرانسوی در اروپا 10 درصد، در آسیای میانه 100 درصد و در آفریقا و غرب آسیا و هند 31 درصد رشد داشته است.

 

همچنین فروش این خودروساز در فرانسه با رشد 5.6 درصدی در ثبت‌نام مواجه شد.

 

گروه رنو، در غرب آسیا، آفریقا و هند، 6 درصد بازار خودروی این نواحی را در اختیار دارد که در این بازه زمانی ثبت نام خودرو این گروه خودروساز 30.9 درصد رشد داشته است.

 

بر اساس گزارش این شرکت خودروساز فرانسوی، فروش رنو در ایران به شدت افزایش یافته و رشد 161.5 درصدی را ثبت کرده است. سهم رنو در بازار ایران به لطف فروش تندر و ساندرو از 4.9 درصد به 9 درصد افزایش یافته است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار