کار دولت روحانی را تمام شده بدانید/ میرسلیم پدیده مناظره بود
خلفی‌زاده در گفتوگو با خبرگزاری دانشجو:
سردبیر روزنامه افکار گفت: کار این دولت را باید تمام شده بدانیم. آقای روحانی باید تا مرداد با دولت خداحافظی کند. به خصوص اینکه مناظره سوم هم اقتصادی است و دولت شانسی ندارد.
تعداد نظرات: ۱۱
فال
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
خواب دیدی خیر باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
اصولگرایان یا انقلابی ها آنقدر مستقل و با اراده هستند که تا آنحا از کسی حمایت می کنند که تابع منافع کشور و تابع ولایت رهبری باشند ، اگر از این خط فاصله گرفت از او عبور خواهند کرد و حمایت نخواهند کرد . ولی اصلاح طلبان و امثال اینها حتی از این خط قرمز ها هم عبور کند باز هم از نامزد انتخاباتی خود حمایت کور کورانه می کنند، اینقدر شحاعت ندارند که به دلیل های ، ناکار آمدی ، عیور از خط قرمز و . . . . از حمایت او دست بردارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
نگاه عاقل اندرسفیه دیده بودیم .خنده بیجا وتوام باتمسخر روحانی یک پدیده زشت نوبربود. باید می گفت به چه می خندید نکنه این خنده کریه به بیکاری وبیعاری ملت ایران بود.شاید به حقوق نداشته معدنکاران می خندید کس نمی داند.من اصلاح طلب خنده ایشان مثل یک تیرزهرآگین دیدم که به قلبم نشست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
علی آقا خنده ایشان به خودش بود که فکر میکرد کسی خیانتش را نخواهد فهمید .
ولی . ضرب المثل عوض شده نگاه ایشان( نگه کردن ابله اندر فقیه بود ).
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
حقیقتش منم اصلاح طلبم منتهی دلیل این خنده هارو نفهمیدم. من معتقدم اگر هر مدیر یا مدیر ارشدی که توانایی تغییر نداره و میدونه کسانی هستن که لایق ترند و می تونن وضیعیت را تغییر بدن، باید مردانگی کنه و بکشه کنار تا اونا کارهارو بدست بگیرند. ولی در مورد آقای روحانی متعجبم که چرا اینقد مشتاق قدرته.
کاش بهتر بود آقای روحانی میدونست که منه اصلاح طلب که سال 92 بهش رای دادم، الان هیچ رغبتی به این کار ندارم پس خودشو زیاد اذیت نکنه...
عبدا...
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
29 اردیبهشت مشخص می شود کار کی تمام شده روحانی برنده انتخابات است انشاءا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
غربگراها علاقه مند به روحانی هستند .
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
باشه.حرف شما درست.اما منصفانه به نقدها گوش بديد. كدام دولت انقدر به ملت توهين كرده،دركدام دولت انقدرجوان بيكار داشتيم، كي ركود در اين حد بوده،كي مسافران ايراني در گمرك كشئرهاي ديگر كتك خوردند و توهين شنيدند، انصفا دولت آقاي روحاني چه كارنامه قابل دفاعي دارد. مي خواهيد بگوييد برجام!! يعني شما از آقاي ظريفي كه در رأس ماجراي برجام بوده آگاه تري كه گفتند دستاورد برجام تقريبا هيچ بوده. كدام سايه جنگ ؛ آمريكا اگر جرات جنگيدن با ما را داشت در همان سالهاي جنگ با عراق كه نيروهايش در چند قدمي مرز ما بودند حمله مي كرد. نه حالا كه ما يك موشك در سطح شهر تهران ميچرخانيم اسرائيل ذليل مي گويد مرا تهديد كردند.... راي شما امانت است خوب ببيند و تحقيق كنيد بعد اگر باز به آقاي روحاني رسيديد حق شماست راي دادن ام
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
نه فقط غربگراها بلکه فتنه گران، اراذل و اوباش - فواحش- وطن فروشان - دشمنان داخلی و خارجی و برخی از مردم عوام ساده لوح که فریب نام و لباس و دروغهای این روحانی نما را خورده اند طرفدار وی هستند. اگر جزو این دسته ها نیستید چرا با حمایت از این عنصر مشکوک و منافق خود را با این گروه ها همدسته می کنید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
مهندس میرسلیم عالی بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
من فکر میکنم مجری این مناظره باید عوض شود، مجری که حامی یکی از نامزدها باشد معلوم است شاید طرح سئوالی یا شماره ای را به نفع آن فرد تغییر خواهد داد . مگر مجری خوب کم داریم . باید در مناظره ی آخر کسی دیگری را با بیاورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار