امروز تنها ۲۰ درصد وام‌ها به ۹۶ درصد مردم می‌رسد/ افشاگری درباره نقش برادران «روحانی» و «جهانگیری» در تعیین روسای بانک‌ها
قالیباف در گفت‌وگو ویژه خبری:
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع جدی که امروز در کشور ما مطرح است و مردم ما از آن آسیب می‌بینند بحران اقتصادی است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴

✅ چگونه این دولت دارای تدبیر است اما فقط یک مصوبه اش 55 اصلاحیه داشته و هنوز هم مشکل دارد؟

✅ کسانی که مسخره میکردند چرا در دولت قبل با ونزوئلا رابطه داریم، بگویند چند نفر از وزرای این دولت در ونزوئلا شرکت ایجاد کرده بودند؟ "شرکت خانه سازی ایرانیان" به چه کسانی تعلق دارد؟ بر سر منافع شخصیتان خوب تا آنجا می رفتید!

✅ میگویند به ما رای دهید که تحریمهای "غیر هسته ای" را برداریم! ابتدا بگویید سرنوشت تحریمهای "هسته ای" چه شد؟ به جای بتون ریختن در تاسیسات هسته ای کشور چه به دست آوردید؟

✅ تحریمهای شورای امنیت که قرار بود لغو شود چه شد؟ طبق بند 37 برجام اگر ایران از طرف مقابل به خاطر عمل نکردن به تعهداتش شکایت کند، ظرف 30 روز تمام قطعنامه های قبلی علیه خود ایران بر میگردد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴

✅ چرا وقتی به گفته خودتان آمریکا برجام را نقض کرد شما نتوانستید شکایت کنید؟ چون این بند در برجام وجود دارد!

✅ مگر تحریم "چرخه دلار" به بهانه هسته ای و بعد قطعنامه 1803 وضع نشد؟ پس چرا امروز این تحریم هنوز وجود دارد؟ مگر قرار نبود تحریمهای هسته ای لغو شود؟ تحریمهای غیرهسته ای پیشکش!

✅ غیر از این است که میخواهید در 4 سال آینده در دیگر منابع قدرت کشور نیز بتون بریزید؟

✅ شنیدم رییس جمهور گفته به جنگ فناوری های جدید نروید! چه کسانی این کار را میکنند؟ غیر از کسانی که اجازه پرتاب ماهواره های جدید را نمیدهند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴

✅ چرا از نمایش اقتدار کشور هراسان میشوید؟ چرا اگر ملت بخواهد قدرت دفاعی خود را نشان دهد، شما آن را خنجر به پشت خودتان تعبیر میکنید؟ مگر چه نسبتی با دشمن دارید؟

✅ میگویند میخواهیم برای ملت ایران اعتبار کسب کنیم! ما میگوییم شما ملت ایران تحقیر نکنید کفایت میکند!

✅ کسی میتواند از "آزادی" سخن بگوید که دشمنان آزادی ایران را به رسمیت نشناسد و دانشمند هسته ای کشور را تبعید به شرکت "فاضلاب" نکند!

✅ حق شهروندی این است که صدای آن معدنکاری که میگوید چند ماه است حقوق نگرفته به موقع شنیده شود، نه نزدیک انتخابات!

✅ حضرت امیر علیه السلام در نامه به مالک اشتر میفرمایند اگر ملتی دنبال سعادت اند بدانند که راه این سعادت پیروی از سنن و دین الهی است و اگر این راه را انتخاب نکردید فرجامی جز بدبختی ندارید!
ارسال نظرات
آخرین اخبار