کد خبر:۶۲۵۲۲۸
احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است
برای معرفی بسیج، بهترین اقدام بهره مندی از ابزار هنر و رسانه میباشد که بایستی با محور معرفی الگوها و اسطورههای بسیجی صورت پذیرد تا مانند خود بسیج؛ مردمی جلوه کرده و اثر گذار و ماندگار باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار سی امین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی اقشار و معاونتهای تخصصی سازمان بسیج مستضعفین در محل پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد.
در این نشست، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی بسیج- ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرگزاری مردمی بسیج از تیر ماه ۹۲ رسما کار خود را آغاز نموده و تا کنون بیش از ۸ هزار خبرنگار افتخاری را جذب و آموزش مقدماتی داده است.
احمدی با تقدیر از خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج تصریح کرد: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه و نخبه، مراکز و پایگاههای شاخص بسیج در سراسر کشور به آحاد جامعه میباشد.
احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است / سیاست بسیجی محوری به جای مسئول محوری
وی در همین خصوص افزود: برای معرفی بسیج، بهترین اقدام بهره مندی از ابزار هنر و رسانه میباشد که بایستی با محور معرفی الگوها و اسطورههای بسیجی صورت پذیرد تا مانند خود بسیج؛ مردمی جلوه کرده و عینی و ملموس و در عین حال اثر گذار و ماندگار باشد.
در این نشست، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی بسیج- ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرگزاری مردمی بسیج از تیر ماه ۹۲ رسما کار خود را آغاز نموده و تا کنون بیش از ۸ هزار خبرنگار افتخاری را جذب و آموزش مقدماتی داده است.
احمدی با تقدیر از خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج تصریح کرد: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه و نخبه، مراکز و پایگاههای شاخص بسیج در سراسر کشور به آحاد جامعه میباشد.
احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است / سیاست بسیجی محوری به جای مسئول محوری
وی در همین خصوص افزود: برای معرفی بسیج، بهترین اقدام بهره مندی از ابزار هنر و رسانه میباشد که بایستی با محور معرفی الگوها و اسطورههای بسیجی صورت پذیرد تا مانند خود بسیج؛ مردمی جلوه کرده و عینی و ملموس و در عین حال اثر گذار و ماندگار باشد.
مدیر عامل خبرگزاری بسیج با انتقاد از اخبار رسمی و اداری که منبعث از همایشهای مرسوم نهادها میباشد تاکید کرد: حتی در برنامهها و نشستهای رسمی نیز بایستی به دنبال موضوعهای جذاب و خاص خبری یا همان سوژهها باشیم تا خبر یا گزارش ما برای مخاطب جذابیت داشته باشد.
وی شناسایی نخبگان بسیجی و تشکیل بانک اطلاعاتی آنان را لازم و ضروری خواند و خاطر نشان کرد: مسئولین روابط عمومی سپاههای استانی و اقشار بسیج، همگی بایستی پیچ رسانهای خود را از فرمانده و مسئول محوری به بسیجی محوری چرخانده و اقدامات مجاهدانه بسیجیان را در عرصههای مختلف خبری نموده و به تصویر کشند.
گفتنی است در این نشست به ترتیب از دفتر خبرگزاری بسیج در سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری؛ سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان بسیج مساجد و محلات به عنوان رتبههای اول تا سوم در سال ۱۳۹۵ با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.