آخرین اخبار:
کد خبر:۶۲۹۶۰۳

رایتل، ایرانسل و مبین نت پرشکایت‌ترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده‌ی اینترنت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کم‌فروشی هر یک از اپراتورها و سرویس‌دهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را منتشر کرده است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو یکی از بیشترین موارد شکایت در زمینه فروش اینترنت در میان مصرف‌کنندگان مربوط به کم‌فروشی است. حالا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لیست شکایات مربوط به کم‌فروشی هر یک از اپراتور‌ها و سرویس‌دهندگان اینترنتی همراه و ثابت کشور را منتشر کرده است.

شرکت‌های دارای بالاترین شکایات کم‌فروشی اینترنت اعلام شدند
حسین فلاح جوشقانی سرپرست سازمان تنظیم مقررات از نرخ حدودی ۷ درصد شکایات مربوط به خدمات اینترنت خبر داد که تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گرانفروشی و تعرفه خدمات از جمله موارد اصلی این شکایات هستند.

نظارت جدی رگولاتری بر کم‌فروشی اینترنت از اولویت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی است و به همین دلیل در دستور کار جدی رگولاتوری نیز قرار گرفته است. لیست تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به تفکیک اپراتور‌ها به شرح زیر است.
 
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت همراه در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگوئی۱۹۵
 پرشکایت‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت
 
 
درصد شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت ثابت در سال ۱۳۹۵ به کل شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگوئی ۱۹۵
 
پرشکایت‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار