آخرین اخبار:
کد خبر:۶۳۰۶۴۴

ثبت ۴۰۳ شکایت مردمی از ایرلاین‌های داخلی در ۵ ماه

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا نیمه مردادماه ۴۰۳ شکایت علیه ایرلاین‌های داخلی مطرح شده است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا جعفرزاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تا نیمه مرداد، به ۴۰۳ مورد شکایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی و ۲۸۱ شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی افزود: در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان‌ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطار‌ها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد که از این تعداد، لغو مجوز ۱۲ دفتر و تعلیق ۱۵ دفتر مربوط به استان تهران و بقیه از شهرستان‌ها بوده است.
جعفرزاده تصریح کرد: در این مورد نیز عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تایید سازمان هواپیمایی کشوری، گران‌فروشی و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) نیز از جمله عوامل تعیین کننده در لغو و یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال ۹۶ تاکنون به شمار می‌رود.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار