معاون بیمهای سازمان تأمین اجتماعی خبرداد
ارائه الکترونیکی ٢٠ خدمت بیمهای در سازمان تأمین اجتماعی
معاون بیمهای سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارائه خدمات غیرحضوری از مهمترین راهبردهای این سازمان است و سازمان تامین اجتماعی ٢٠ خدمت را در بخش بیمهای به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به صورت الکترونیکی ارائه میکند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن زدا گفت: پرونده الکترونیک، تکمیل و بهبود سامانه اطلاع رسانی سوابق تأمین اجتماعی و ساخت پایگاه متمرکز سوابق، نامنویسی متمرکز کارگاه، تشکیل پرونده و اختصاص شماره تأمین اجتماعی کارگاه SSN وایجاد سامانه جامع مشاغل سخت و زیان آور از جمله اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در جهت ارائه غیرحضوری خدمات است.
وی اظهار داشت: از دیگر خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمهای میتوان به اجرای فاز دوم طرح نامنویسی متمرکز مخاطبان سازمان و بهره برداری از شماره تأمین اجتماعی SSN، لایه بندی و ایجاد فرآیند شناسایی و دسترسی به سوابق ناشناس گذشته وتعامل با سایر صندوقهای بیمهای به منظور شناسایی و رفع همپوشانیهای برون سازمان و تعمیم بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمهای، مشاهده پرونده کارگاهی توسط کارفرما وایجاد سامانههای پیامکی به مخاطبین اشاره کرد.
زدا گفت: سامانه برقراری مستمری به صورت متمرکز و غیر حضوری، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با سازمان ثبت احوال، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با شرکت پست جمهوری اسلامی، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری وتصویر برداری از لیستهای پرداخت حق بیمه و امکان سنجی و مطالعه و پیاده سازی امضای الکترونیکی از دیگر اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمهای است که به صورت الکترونیکی انجام میشود.
معاون بیمهای سازمان تأمین اجتماعی، دریافت لیست کارفرمایان و صدور برگ پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان اختیاری و حرف و مشاغل آزاد (خاص) به صورت الکترونیکی، اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، طراحی و اجرای طرح متمرکز اجرائیات الکترونیک، طرح جامع بازرسی کارگاهی الکترونیک و توسعه بازرسی کشفی، پیاده سازی سیستم بیمهای با رویکرد مالی و نظام تعهدی واجرای طرح مربوط به پرداخت متمرکز مقرری بیکاری را از دیگر فعالیتهای این سازمان به شیوه غیرحضوری برشمرد.
وی اظهار داشت: از دیگر خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمهای میتوان به اجرای فاز دوم طرح نامنویسی متمرکز مخاطبان سازمان و بهره برداری از شماره تأمین اجتماعی SSN، لایه بندی و ایجاد فرآیند شناسایی و دسترسی به سوابق ناشناس گذشته وتعامل با سایر صندوقهای بیمهای به منظور شناسایی و رفع همپوشانیهای برون سازمان و تعمیم بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمهای، مشاهده پرونده کارگاهی توسط کارفرما وایجاد سامانههای پیامکی به مخاطبین اشاره کرد.
زدا گفت: سامانه برقراری مستمری به صورت متمرکز و غیر حضوری، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با سازمان ثبت احوال، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با شرکت پست جمهوری اسلامی، تعامل و تبادل مکانیزه اطلاعات با ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری وتصویر برداری از لیستهای پرداخت حق بیمه و امکان سنجی و مطالعه و پیاده سازی امضای الکترونیکی از دیگر اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در بخش بیمهای است که به صورت الکترونیکی انجام میشود.
معاون بیمهای سازمان تأمین اجتماعی، دریافت لیست کارفرمایان و صدور برگ پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان اختیاری و حرف و مشاغل آزاد (خاص) به صورت الکترونیکی، اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، طراحی و اجرای طرح متمرکز اجرائیات الکترونیک، طرح جامع بازرسی کارگاهی الکترونیک و توسعه بازرسی کشفی، پیاده سازی سیستم بیمهای با رویکرد مالی و نظام تعهدی واجرای طرح مربوط به پرداخت متمرکز مقرری بیکاری را از دیگر فعالیتهای این سازمان به شیوه غیرحضوری برشمرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.