معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ۵۰۰ هزار بسته محصول فرهنگی ویژه دهه اول «محرم» در حرم مطهر رضوی توزیع شد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجتالاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی اظهار داشت: این بستههای فرهنگی متشکل از کتاب با موضوعات عاشورا، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر و تولیداتی با مضمون ارتباط شهدا با امام حسین (ع) و امام رضا (ع) ویژه دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ عاشورا و رشادتهای امام حسین (ع) در راه دفاع از دین ویژه نامه کبوتران حرم را تهیه کرده که در اختیار نهادهای فرهنگی وابسته به آستان قدس گذاشته است.
حسینی گفت: ارائه بروشور، نقشه، کتاب، فرمهای مسابقه و راهنمایی چهره به چهره زائران توسط راهنمایان زائر مستقر در کیوسکها نیز از دیگر بستههای فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: اکران بستههای گرافیکی اقتدا به حسین (ع) و حماسه سرخ در حرم مطهر نیز از اقدامات ویژه این معاونت در دهه اول محرم بود.
وی افزود: تولید نماهنگ برای معرفی برنامهها و ارسال فایلهای چند رسانهای نظیر عکس، فیلم، فایل صوتی، پوستر و ... از طریق سامانه wifi پیام آفتاب، مستقر در کیوسکهای اطلاع رسانی فرهنگی سطح حرم مطهر رضوی از دیگر محصولات ارائه شده در دهه اول ماه محرم الحرام است.