آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز در این شرکت برگزار شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که با حضور مهندس ربیعی مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، قائم مقام و معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید، مهندس نوبخت به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معرفی شد.
افندی زاده ضمن تشکر از زحمات دکتر احمدی بافنده در زمان تصدی مسئولیتش، بحث تامین واگن مترو و کاهش فاصله گذر قطارها را از برنامههای اصلی معاونت حمل و نقل در حوزه مترو عنوان کرد و افزود: تلاش میکنیم با تامین ناوگان مورد نیاز فاصله گذر قطارها را در خطوط مترو کاهش دهیم.
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه نیروی کار متخصص در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه وجود دارد و با توجه به شناختی که دارم افرادی متخصص، متعهد و دلسوز در این شرکت حضور دارند که برای ارائه خدمات مناسب و جلوگیری از بروز حوادث به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند.
وی در ادامه سرمایه گذاری بخش خصوص را در مترو تهران ضروری دانست و گفت: خوشبختانه در هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران هم این بحث مطرح شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.
احمدی بافنده نیز در این جلسه ضمن تبریک مسئولیت جدید به مهندس نوبخت، گفت: خوشحالم که یک نفر از خانواده مترو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است. وی ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل جدید پرفروغتر از دیگران بتواند مترو را به جایی که باید برساند.
احمدی بافنده در پایان گفت: من از تک تک همکارانم در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تشکر میکنم که همگی آنها برای ارائه خدمات به مردم شبانه روزی زحمت میکشند. در ادامه این مراسم مهندس نوبخت با تشکر از زحمات احمدی بافنده مدیرعامل پیشین شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: امیدوارم که بتوانم در کنار این مجموعه روند رو به رشد مترو تهران را باشتاب بیشتری دنبال کنیم.
وی با تاکید براینکه سیستم کار در شرکت بهره برداری مترو تهران باید شفاف باشد افزود: توسعه خدمات مترو، رفع نواقص کنونی و اتمام پروژههای باقیمانده از جمله اهداف من در این مسئولیت جدید است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با تلاش دکتر احمدی بافنده و سایر همکاران در دوسال اخیر شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در توسعه مترو در سطح شهر توفیقات زیادی داشته است.
وی با تاکید بر اهمیت افزایش ظرفیت مترو و ارتقا ایمنی آن افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران مهمترین شرکت حوزه حمل و نقل عمومی تهران است و با توجه به اینکه شاهد گسترش و رشد خطوط مترو در تهران هستیم، قطعا این شرکت نیاز به مدیریت مبتنی بر دانش روز دارد.
مهندس جعفر ربیعی مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابراز خوشحالی از اینکه باز هم در جمع همکاران سابق خود در مترو حضور دارد افزود: قطعا اولویت شهرداری در این دوره موضوع حمل و نقل است و مطمئنا در حمل و نقل عمومی مهمترین بحث مترو است.
وی با اشاره به اینکه معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مسئولیت بزرگی را در خصوص هماهنگی بین سه شرکت مترو، بهره برداری مترو و واگن سازی تهران به من واگذار کرده است افزود: یکی از دغدغههای بهره برداری مترو تهران در سالهای گذشته این بود که حرفش به اندازهای که لازم بود شنیده نمیشد و اکنون امیدوارم که بتوانم جایگاه این شرکت را بهبود ببخشم. وی با تبریک مسئولیت جدید به مهندس نوبخت تصریح کرد: همه باید تلاش بکنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. خوشبختانه زمینه برای کار و خدمت بیش از گذشته فراهم شده است و هیچ بهانهای برای اینکه در جهت ارتقا هرچه بیشتر خدمات رسانی مترو به مردم تلاش کنیم، نخواهیم داشت.
گفتنی است عضویت در هیئت مدیره شرکت بهره بهره برداری مترو و معاونت این شرکت و فعالیت و تخصص در حوزه مترو از سوابق کاری مهندس نوبخت بوده است.
لازم به ذکر است که مهندس جعفر ربیعی، دکتر ناصری و مهندس نوبخت نیز جایگزین سه تن از اعضای هیئت مدیره سابق شرکت بهره برداری مترو تهران شدند.
الان دارم میشمارم تعداد جاهایی که کار کردم و تعدیل خوردم ، بیکار شدم ، بودجه کاری نبود کار به تعلیق افتاد و .... کمتر از تعداد کارهایی هست که نوبخت همزمان الان داره انجام میده.
البته نمیدونم نوبخت یه نوع سیستم هست یا یه غول جادویی فقط اینو میدونم که این تعداد شغل همزمان را خیلی خوب اجرا میکنه یا نه!!
از كساني كه اطلاعات دقيق ندارند ، خواهش ميشه كه اظهار نظر نكنند مهندس نوبخت از قديمي ترين پرسنل شركت هستند ايشان مديري بسيار لايق و پركار هستند ، ايشان قبلا معاونت زير بنايي شركت را هدايت ميكردند و نهايتا بدست آقاي قلي ها يكي از مدير عاملين اسبق شركت بدليل عدم هماهنگي كنار گذاشته شده و مشاور شدند ، ايشان همچنين اهل تسنن هستند كه يكي ديگر از مشكلات كاركردشان با مدير عامل فوق الذكر بود ، در هرصورت اميدوارم ايشان بتوانند مديران بي لياقت چند سال اخير را كه باعث ركود كاري واحد ها شده اند بركنار و از جوانان با انگيزه و خبره استفاده نمايند . بنده با سابقه نزديك به سه دهه خدمت در مترو معتقدم شركت بهره برداري بايد هميشه از نظر تكنولوژي و مديريت به روز باشد و سالها شاهد تلاش مهندس نوبخت در اين ارتباط بوده ام ، براي ايشان و همه خدمت گزاران به شركت بهره برداري آرزوي موفقيت مينمايم .
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
البته نمیدونم نوبخت یه نوع سیستم هست یا یه غول جادویی فقط اینو میدونم که این تعداد شغل همزمان را خیلی خوب اجرا میکنه یا نه!!