ماجرای فیلم دیده نشده جلسه خبرگان و شبهه رفراندوم و رهبری موقت چیست؟
ماجرا خیلی ساده است. امام‌خمینی اردیبهشت ۶۸ در نامه‌ای به آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت، دستور بازنگری برخی اصول قانون اساسی درباره ۸ موضوع از جمله «رهبری» را صادر می‌کند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سلام علیکم؛
ازروشنگری شما زحمتکشان ممنونیم .
فیلم انتخاب رهبری بعداز فوت امام درمجلس خبرگان را هم برای تکمیل و رفع شبهه کامل منتشر نمائید.
ومن الله التوفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
یه مشکل اساسی وجود داره و اون اینه که یه سری چیزها رو از توهم و ترس موهوم اینکه آگاهی عموم از اونها خطرناکه سانسور و مخفی میکنیم و بعد یه دفعه یه مغرضی اون رو برملا میکنه و عموم مردم میفهمن و تازه به خاطر پنهانکاری صورت گرفته است که چیزی که ازش ترس داشتیم اتفاق میفته و تازه مجبور میشیم به مردم اطلاع بدیم
خوب از همون اول چیزی رو که بر حق بودن و صحیح بودنش مطمئن هستیم رو بدون ترس و با افتخار و شجاعت بیان کنیم مشکلی هم بوجود نمیاد
ناشناس
Germany
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
خیلی دلم برای آقای خامنه ای سوخ و ناراحت شدم . مثل اینکه علما خبرگان بر ایشان تگلیف شرعی کردند ، مگر نه رهبری را قبول نمیکرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
ارادت بنده به ایشان بعد از دیدن این فیلم بیشتر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
با سلام.
علت سانسور قسمت هاي ديده نشده اين فيلم توسط صدا و سيما در تمام اين سال ها چي بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
این حرکت آیت اله خامنه ای رو مقایسه کنید با جلسه استیضاح یکی وزرا -همین سال قبل- که به خاطر حفظ یک وزارت ! دست نماینده مجلس رو می بوسد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
بنده بخوبی یادم هست که مرحوم آیه الله مشکینی درجلسه انتخاب رهبری بعد ازفوت امام(ره)چگونه وچطور با قاطعیت مسئله تکلیف را درقبال مخالفت آقای خامنه ای باعدم پذیرفتن مطرح کردند،که دیگر حضرت آقا ساکت شدند و سرشان را پائین انداختند.
امان ازلیبرالیسم و لیبرال ها هرچه می کشیم از اینان است ازقدرت طلبی اینان است،که هم ازنظراستراتژی وهم ازنظرایدئولژی با نظام تقابل دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار