ادعای رحیم پور ازغدی قابل آزمون است
یادداشتی از پرویز امینی
بدانید و بدانیم که گفتن و نگفتن رحیم‌پور تأثیری در واقعیت ندارد و واقعیت‌ها و چالش‌ها در حوزه فکر و عمل، از آنچه رحیم‌پور گفت، رادیکال‌تر است.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
این حوزه ای نیست که امام خمینی در اون و با اون قیام کرد!!!

حوزه تبدیل شده به مکانی منفعل...و پر از طلبه های تنبل که چسبیده ان به اون دو قران شهریه و تازه طلبکارند که چرا شهریه هاشون بیشتر نیست برای هیچ کاری که نمی کنند باید بیشتر هم بهشون پول داده بشه! باید رسم پول اینطوری دادن به حوزه رو برداشت... برای حوزه ها کارگاه ساخت طلبه ها کار کنن!!! کی حضرت علی و معصومین می نشستن پول بیاد براشون... کار می کردن! به بهانه خوندن درس دین نشستن خطاست!

یک رحیم پور ازغدی... یک رائفی پور می ارزه به کل این حوزه که اصلا یاد و نامشم از ذهن مردم پاک شده... مگه چه چیز کم گذاشتن رحیم پورها و رائفی پورها!!؟ ده برابر طلبه های شهریه بگیر دوییدن...مطالعه کردن تبیین کردن... صدتای من و شما برای این مملکت تلاش کردن... برای دین و فرهنگش تلاش کردن... برای زنده نگهداشتن راه و فکر انقلاب... تاریخ...تلاش کردن...

واقعا باید به حال علمایی که به جای عمل به وظیفه اینطوری با این جلسات برخورد میکنن تاسف خورد!

حالا این هم یکجوری گفته رائفی پورها جور کار و میکشن انگار آدم های کم ارزشی هستن!!!!! شما خودت کی هستی سر از تخم در اووردی تز میدی!
ارسال نظرات
آخرین اخبار