کد خبر:۶۶۰۳۴۰

رشد 50 درصدی فروش محصولات رنو در ایران در سال 2017

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد به علت موفقیت فروش تندر و ساندرو، فروش محصولات این شرکت در ایران 49.3 درصد رشد داشته و ایران هشتمین بازار این کشور در سال 2017 بوده است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد به علت موفقیت فروش تندر و ساندرو، فروش محصولات این شرکت در ایران ۴۹.۳ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، رنو در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۶۲ هزار و ۷۹ دستگاه از محصولاتش را در بازار ایران به فروش رسانده است و پس از فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و برزیل، ایران هشتمین بازار این کشور در سال ۲۰۱۷ بوده است.

گروه رنو در سال ۲۰۱۷ با فروش ۳.۷۶ میلیون خودرو، رشد ۸.۵ درصدی را نسبت به سال پیش از آن ثبت کرده است.

بر این اساس، ۴.۳ درصد کل فروش رنو در جهان به فروش در ایران اختصاص داشته است.
برچسب ها:
رنو سال 2017
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار