
کد خبر:۶۶۳۵۴۲
معامله بزرگ دلاری در شبکه مستند!
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه با موضوع بازار دلار و ارز در ایران تولید شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه با موضوع بازار دلار و ارز روی آنتن شبکه مستند میرود.
بازار دلار در هفتههای گذشته شاهد نوسانات بسیاری بود. دلار خیلی زود خودش را از کانال ۳۰۰۰ تومان جدا کرد و وارد کانال ۴۰۰۰ تومان شد. افزایش قیمت دلار تا حدود ۴۷۰۰ تومان هم پیش رفت که باعث شد به قول کارشناسان اقتصادی، دلارهای خانگی مردم هم وارد بازار شوند. اکنون چند روزی است که قیمتها از تب و تاب افتاده، اما هنوز هم کسی مطمئن نیست که این اوضاع پایدار میماند یا خیر. آیا سرمایهگذاری در بازار دلار و ارز، به سود مردم تمام میشود؟
«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژههای مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید میشود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگیهای اصلی این برنامه تلویزیونی است.
«۳۶۰ درجه» با تهیهکنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمتاللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش میشود. شنبهها ساعت ۱۴:۳۰ نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن میرود.
بازار دلار در هفتههای گذشته شاهد نوسانات بسیاری بود. دلار خیلی زود خودش را از کانال ۳۰۰۰ تومان جدا کرد و وارد کانال ۴۰۰۰ تومان شد. افزایش قیمت دلار تا حدود ۴۷۰۰ تومان هم پیش رفت که باعث شد به قول کارشناسان اقتصادی، دلارهای خانگی مردم هم وارد بازار شوند. اکنون چند روزی است که قیمتها از تب و تاب افتاده، اما هنوز هم کسی مطمئن نیست که این اوضاع پایدار میماند یا خیر. آیا سرمایهگذاری در بازار دلار و ارز، به سود مردم تمام میشود؟
«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژههای مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید میشود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگیهای اصلی این برنامه تلویزیونی است.
«۳۶۰ درجه» با تهیهکنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمتاللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش میشود. شنبهها ساعت ۱۴:۳۰ نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن میرود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.