اضافه شدن یک وزارتخانه جدید به ساختار کشور/ حجم توریست در ایتالیا به حدی است که انگار راهپیمایی شده!
خدادادی:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه و اقدامات صورت گرفته در این رابطه خبر داد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
وزارت فساد و فریدون هم خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
سلام در جایی که چندوزارتخانه اصلی را در هم ادغام کردن و نتیجه آن بی سروسامانی در انجام امورات مربوطه شده چطور نمایندگان به فکر تشکیل وزارتخانه جدبد شده اند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
با سلام
بنده با نظر این نماینده موافقم که با تبدیل شدن به وزارتخانه تعداد زیادی استخدام با پارتی و رانت و ویژه خواری و فساد و ناکارامدی به سایر بدبختی خای این کشور اضافه می شود .
تنها راه نجات در این حوزه بخش خصوصی می باشد . اجرای کامل و بی قید و شرط اصل 44 می باشد که هیچ گونه قاعده و استثنایی نداشته باشد .
علاوه بر بخش خصوصی نوع نگاه به توریست باید در اذهان عمومی تغییر کند نه اینکه یک چوپان در کوههای شمال تهران به توریست جلوی چشم همسرش تجاوز کنه ،این چه ربطی داره سازمان باشه یا وزراتخانه ؟ همان سازمان هم زیاده .
موارد مهم در جذب توریست عبارتند از : امنیت . امنیت . امنیت . شفاف سازی . دسترسی اسان به اطلاعات . کار فرهنگی . در مسیر زائران عراقی به ایران برای رفتن به شهر مقدس قم و مشهد اب معدنی را تا پنجاه هزار تومان هم فرخته اند .
مخالف تشکیل وزارتخانه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
خیر. فحشا و قمار و الکل مثلث توریسم هستند. توریسم را رها کنید و صنعت را دریابید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار