
مجوز تلویزیون تعاملی برای ۴ برند صادر شد
سازمان صداوسیما امروز مجوزهای فعالیت رسانه صوت و تصویر فراگیر را برای چهار برند صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صداوسیما این مجوزها را به چهار برند فام، تیوی نت، تیوا و آیسیما اعطاء کرد.
یکی از دریافت کنندگان این مجوز شرکت آسمان است که عنوان برند تجاری خود را "فام" قرار داده و ارائه دهنده خدمات OTT و IPTV است.
این شرکتها میتوانند خدمات ارزش افزوده خود را که شامل پخش زنده تلویزیونی، آرشیو دو هفتهای و شبکههای اختصاصی است بر روی پلتفرمهای مختلفی از ستاپباکس، وب تا دستگاههای اندرویدی و IOS ارائه کنند.
پیش از این آیو و لنز هم جزو دارندگان مجوز IPTV بودند که اکنون اسامی آنها در لیست دارندگان مجوز به چشم نمیخورد.
اعتبار مجوزهای تازه صادر شده تا سال ۱۴۰۰ است و دارندگان آن میتوانند تا این تاریخ به رقابت با یکدیگر بپردازند.
یکی از دریافت کنندگان این مجوز شرکت آسمان است که عنوان برند تجاری خود را "فام" قرار داده و ارائه دهنده خدمات OTT و IPTV است.
این شرکتها میتوانند خدمات ارزش افزوده خود را که شامل پخش زنده تلویزیونی، آرشیو دو هفتهای و شبکههای اختصاصی است بر روی پلتفرمهای مختلفی از ستاپباکس، وب تا دستگاههای اندرویدی و IOS ارائه کنند.
پیش از این آیو و لنز هم جزو دارندگان مجوز IPTV بودند که اکنون اسامی آنها در لیست دارندگان مجوز به چشم نمیخورد.
اعتبار مجوزهای تازه صادر شده تا سال ۱۴۰۰ است و دارندگان آن میتوانند تا این تاریخ به رقابت با یکدیگر بپردازند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.