جزئیات طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: برنامه یکسان سازی حقوق کارکنان دولت برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی که در سال‌های اخیر شروع شده با جدیت ادامه دارد.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ماکه فبضی ازاین افرایش حقوق نمی بریم وشابد بودجه ارائه شده به مناسبت پاداش بازنشستگی خوش نشینان ونجومی بگیرانی که امسال بازنشست شدند تعلق می گیره به اسم ما وبه کام انان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
زرق وبرق دنیا فانی مارا نگیرد هیچ عبادتی بالاترازخدمت به همنوعان نیست چرا بایدبین شاغلین وبازنشسگان آن قدر شکاف حقوقی ایجاد کنیم که بوی تبعیض به مشام برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
این 7هزار میلیارد تومن انشالله همسان سازی بازنشستگان کشوری باشد یا باتامین اجتماعی هم هست ؟که باز میشود پلکانی یا همان قطره چکانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
وقتی کسی میدونه به حرفی که میزنه نمی تون عمل کنه چرا با احساسات مردم بازی میکنند . از اول ریاست جمهوری آقای روحانی اعلام شد حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران همسان سازی با کارکنان دولت میشود .ونباید زیر دو‌میلیون باشد در حالیکه بعد شش سال هنوز زیر حقوقم ۱۱۰۰ میلیون وصدهزار نشده تا چه وقت میخواین .وعده بدون عمل به مردم بدید .واقعا زشت براتون اینهمه دروغ
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
سلام . این هیاهو فقط برای ساکت کردن این قشر محروم و با وفا به نظام هست زیرا این بازنشسته ها هستند که جوانی و سلامت خود را در جبهه ها و سازمانها برای اعتلای نظام خرج کردند. و الان هیچ
میدانید در ادارات امور مالیاتی در ماه اسفند 96 حدود پنجاه درصد حقوق کارمندان شاغل اضافه شده است ( میگن این اون اضافه نیست اینه مال پاداشه یا داداشه مال ما و .. هست ) اما به بازنشسته میگن اعتبار نداریم ندادن نمیدن میدن کم میدن چرا به شما بدیم خودمون وووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
با عنایت به درخواست عالمانه و منطقی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه راهکار مناسب برای بهبود وضع اقتصادی بازنشستگان پیشنهاد می کنم اگر می خواهید شرایط تغییر یابد! این پیشنهاد بنده را عملی نمایید!!!

۱- شما نمایندگان محترم یک قانون موقتی تصویب نمایید که از خردادماه۹۷ به مدت یک سال حداقل حقوق مصوب مجلس را دریافت کنید و با این حقوق زندگی کنید!!!

بله، یعنی حقوق ماهیانه ۱/۲۰۰/۰۰۰تومان!!!

و سوگند یاد کنید که از هیچ منبع دیگری هم مبلغی دریافت نکنید!!!
۲- از هیچ یک از امتیازات اعم از خودروهای دولتی، منزل سازمانی! و ..... !!! هم استفاده ننمایید! چون حرام است !!!

البته ایشان ابتدا از خودشان آغاز نمایند!!

اگر توانستید زندگی کنید!! من هم به عنوان یک بازنشسته هیچ ادعایی نسبت به افزایش حقوق خویش و برقراری عدالت در پرداخت حقوق بین تمام نهادها و ارگان‌های دولتی را نخواهم داشت!!

چون اگر بودجه نیست!!
پس باید برای همگان نباشد!!!
و اگر هست باید برای همگان و به صورت عادلانه باشد!!
نه فقط برای عده ای خاص و نورچشمی!!!!! چراکه چنین رفتاری در آیین حکومت اسلامی و دین اسلام وجود نداشته و ندارد!!!

چنانچه قادر به تحمل نبودید!!!! (که یقین دارم یک ماه هم نمی توانید تحمل کنید!!!)
آنگاه برای تصمیم گیری عادلانه شما را به خداوند عادل و حکیم واگذار می کنم!!

بازنشستگان محترم!
چنانچه این پیشنهاد بنده مورد تأیید شما عزیزان واقع شد، نسبت به نشر آن اقدام و همراهی نموده تا به دست مبارک جناب علی لاریجانی برسد!! و بدانند که کسانی که ماهیانه بالغ بر۱۵میلیون تومان منهای سایر دریافت‌های اضافه با عناوین مختلف حقوق دریافت می کنند هرگز نمی توانند شرایط یک بازنشسته یا کارگری که بر اساس مصوبه آنها فقط ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان با داشتن چند سر عائله و سکونت در منزل استیجاری دریافت می کند را درک نمایند!!!!
کارگری که از همین مبلغ ناچیز باید حداقل ۵۰۰/۰۰۰ تومانش را اجاره منزل بدهد!!! و در صورتی که قسط وام نداشته باشد(که محال است!!) پس از هزینه های آب، برق، تلفن، ایاب و ذهاب و... نهایتاً اگر ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان بماند! که با این مبلغ هم فقط باید نان خشک و تکه پیازی بخورد تا از فرط گرسنگی نمیرد!!!
بگذریم از اینکه باید برای تحصیل دو یا سه فرزندش چه میزان هزینه نماید!!! لوازم مورد نیاز مدرسه! کفش و پوشاک!! شهریه ها و ...! خدا نکند که بچه اش دو بار در ماه تقاضای گوشت بکند.

در کجای دین اسلام بیان شده که مسئولان مسلمان باید بیش از ده یا ۲۰ برابر سایر افراد جامعه اسلامی مزد دریافت کنند؟؟ جمعی از بازنشستگان
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار