هاشمی سال ۷۶ به چه کسی رای داد؟
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران در تاریخ ۲۶ اردیبهشت به منظور بررسی دقیق تر این اختلال حرکتی اقدام به فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران کرد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
حالا اگر اصولگرایان برجام را بوجود می اورند معلوم میشد این اقایون بازهم از وحدت و... حرف میزدند یا نه !؟ سرشون به سنگ خورده حالا دم از وحدت میزنند حتی حاضر نیستند که برای اعتماد به وعده های امریکا از ملت عذرخواهی کنند / حالا ی هاشمی از ارامگاه خودشون بلند شوند و ببینند نتیجه اعتماد به امریکا رو !! هاشمی که میگفت باز شدن سفارت امریکا در ایران غیر ممکن نیست بلند شه ببینه گستاخی امریکا رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
از سردار سلیمانی بزرگ بپرسید که چه کسی پیشنهاد صلح با صدام رو به امام (ره) داد !؟ اون وقت معلوم‌ میشه ادعاهای فرزند ی هاشمی درست هست یا نیست!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
خوب که چی !؟ این اقازاده هروقت یاد پدرش میفته شروع میکنه به خاطره گفتن نمیدونیم چطور ی محسن هاشمی از برجام بیفرجام و حمایت های ی پدرشون از این قرارداد خاطره ای یادشون نمیاد تعریف کنند!؟ مگه مهمه که ی هاشمی در فلان سال به فلان کس رأی دادند یا ندادند پیام بازرگانیه !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
فعلا که خود ناطق هم .........
ارسال نظرات
آخرین اخبار