فرمایشات رهبرانقلاب درباره FATF نشان داد مقاومت نمایندگان برای نپیوستن به آن درست بود
ذوالنور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
نماینده مردم قم گفت: فرمایشات حضرت آقا پیرامون این کنوانسیون ها بیانگر این است که مقاومت برخی نمایندگان در برابر آنها به جا بوده است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
اگر رهبر نبود این خائنین و وطن فروش ها چه بلایی سر این مملکت اسلامی می آوردند؟
آقایون علما و بزرگان کشور!
ما در اسلام، جمهوری و دموکراسی نداریم.بهتره به ساختاری مانند دوره حکومت پیامبر صل الله علیه و آله و سلم و حضرت علی علیه السلام فکر کنید که در آن یک فرد اول حکومت یعنی حاکم (پیامبر صل الله علیه و سلم و پس از آن حضرت علی علیه السلام( مقامات زیر دست خود را انتخاب می کرد و آنها نیز زیر دستان خود را انتخاب می کردند و رهبر و حاکم، ناظر تمامی آنها بودند و به شدت با تخلفات آنها طبق قانون الهی و حکم شرع برخورد می کردند و البته از مردم هم مشورت می خواستند و دیکتاتوری نمی کردند.

این نظامی که یک عده اکثریت کم عقل و بی دین برای اقلیت متدین تعیین تکلیف کنند کاملا به ناحق است. دیر یا زود به این نتیجه خواهید رسید همانطور که خیلی ها همین الآن به این نتیجه رسیده اند اما امیدوارم حرف حق را برای رضای خدا بدون هیچ چشم داشت و محافظه کاری فریاد بزنید.
خدای متعال همه ما را به راه راست هدایت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
لاریجانی تیرش به سنگ خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
ما در کشور حقوق بشر خاص خودمان را داریم و کلی هم از آن تعریف میکنیم که بهترین قوانین مدنی را داریم , ولی آیا دیگر کشورها به آن وقعی میگذارند ضمن آنکه بسیاری از تحریم ها بخاطر مسئله حقوق بشرست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
دیگه الان مجلس ودولت وملت یعنی کشک ومترسک
ارسال نظرات
آخرین اخبار