به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو حمید زمانی ها عضو تیم همفکر در رویداد هفتگی این گروه که به میزبانی سوپر مارکت آنلاین "بیار" در تهران برگزار شد، گفت: همفکر یک رویداد هفتگی است و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه گذاران است تا به شبکه سازی، تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند.
وی با بیان اینکه همفکر یک رویداد کاملا خصوصی است که در سطح کشور فعالیت می کند و فقط در تهران بیش از 3600 دنبال کننده دارد، افزود: کسانی در این رویداد هفتگی شرکت می کنند که دنبال یک هم تیمی و تولید کننده محتوا و یا business developer هستند تا در زمینه توسعه کسب و کار به کسب تجربه بپردازند.
زمانی ها با اشاره به اینکه مدیران استارتاپ ها و سرمایه گذاران نیز در رویداد هفتگی همفکر شرکت می کنند، افزود: همفکر مختص کسانی است که در زمینه کارآفرینی و استارتاپی فعالیت می کنند و به دنبال رشد هستند.
عضو تیم رویداد هفتگی همفکر با بیان اینکه فعالیت همفکر به طور کامل مبتنی بر ارتباطات است و در واقع این رویداد زمینه ساز کسب یک مهارت ارتباطی است که افراد برای موفقیت باید آن را داشته باشند، گفت: در قالب این ارتباطات نهایتا افراد می توانند به عنوان کارآموز، business developer و یا پس از چند سال به عنوان صاحب یک بیزینس به فعالیت بپردازند.
زمانی ها با بیان اینکه مجموعه های خیلی موفقی از دل رویداد هفتگی همفکر شکل گرفته اند، افزود: همفکر صرفا زمینه برقراری ارتباط بین افراد رافراهم می کند.
وی افزود: در حال حاضر رویداد هفتگی همفکر در 30 شهر ایران برگزار شده وامروز نیز این رویداد در تنکابن فعالیت خود را آغاز کرد.
زمانی ها با بیان اینکه دامنه برگزاری رویداد هفتگی همفکر در سطح کشورمدام در حال افزایش است، اضافه کرد: شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز ودر مجموع شهرهای مختلف نیز تلاش می کنند تا این رویداد را برگزار کنند.
عضو تیم رویداد هفتگی همفکر با اشاره به اینکه ما بیشتر سعی می کنیم در جمع هایی باشیم که دانشجویان حضور داشته باشند، گفت: همفکر در برنامه های دانشگاههای مختلف همچون دانشگاه تهران، امیرکبیر و دیگر دانشگاهها حضور یافته است و در مجموع این آمادگی را داریم که با سایر دانشگاهها همکاری کنیم.
مدیر عامل سوپر مارکت اینترنتی بیار میزبان رویداد هفتگی همفکر نیز گفت: بیار یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی است که دامنه فعالیت آن کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد. وی افزود: هدف از توسعه این سوپرمارکت اینترنتی این است که برای خرده فروشان بستری فراهم شود که آنها دغدغه ای برای تولید نرم افزار و اپلیکیشن نداشته باشند.
عباس زاده افزود صاحبان سوپرمارکتها می توانند با عضویت در اپلیکیشن بیار ویترین اختصاصی خود را برای چینش محصولاتی که دارند در اختیار بگیرند و به تولید محتوا بپردازند.
وی اضافه کرد: مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی بیار و رویت محصولات نسبت به خرید محصول در محدوده سکونت خود اقدام می کند.
وی بیان کرد: ما به دنبال ایجاد بستری هستیم تا همه تامین کنندگان و خرده فروشان بدون صرف هزینه در این اپلیکیشن عضو شوند و محصول خود را عرضه کنند.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بیار گفت در حال حاضر ۳۰۰ سوپر مارکت در کل شهر تهران عضو این اپلیکیشن هستند و در حوزه میوه نیز سایت های میوه دات کام و میوستان به دلیل اینکه بستر کار ما رو مناسب دیدند با عضویت در این اپلیکیشن به سفارشات پاسخ می دهند.
وی افزود: ما در حال حاضر با انجمن ام اس ایران نیز در حال فعالیت هستیم و مصنوعات چرمی و کارهای دستی را که توسط بیماران ام اس تولید می شوند از طریق یک پلتفرم رایگان که در اختیار آنها قرار داده ایم معرفی میکنیم.
وی با بیان اینکه از هفته آینده نیز یک فروشگاه زنجیره ای فعالیت خود را در سایت بیار آغاز میکند افزود: هدف ما این است که هر کسی در کشور می تواند محصولی را به فروش برساند ویترینی از سوپر مارکت اینترنتی بیار در اختیار او قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت این سوپر مارکت اینترنتی بازخورد خیلی خوبی داشته به گونه ای که چند شرکت معتبر و سرمایه گذار بزرگ بیزینس پلن ما را تایید کرده و آماده سرمایه گذاری هستند افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر در سیستم بیار مشغول به کار هستند و در هر سوپر مارکت نیز به طور میانگین دو و نیم نفر کار میکنند که سعی ما این است با توجه به روشهای جدیدی که به دنبال حذف سوپرمارکتها هستند آنها شغل خود را از دست ندهند.
عباس زاده افزود: سعی کردیم تا از مدل های موجود در کشور های آمریکا هند و انگلیس استفاده کنیم اما با توجه به اینکه کسب و کار در هر کشوری شاخص های خاص خود را دارند ما نیز از شاخصهای موجود در کشورمان استفاده کردهایم.
مدیر عامل سوپر مارکت اینترنتی بیار میزبان رویداد هفتگی همفکر نیز گفت: بیار یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی است که دامنه فعالیت آن کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد. وی افزود: هدف از توسعه این سوپرمارکت اینترنتی این است که برای خرده فروشان بستری فراهم شود که آنها دغدغه ای برای تولید نرم افزار و اپلیکیشن نداشته باشند.
عباس زاده افزود صاحبان سوپرمارکتها می توانند با عضویت در اپلیکیشن بیار ویترین اختصاصی خود را برای چینش محصولاتی که دارند در اختیار بگیرند و به تولید محتوا بپردازند.
وی اضافه کرد: مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی بیار و رویت محصولات نسبت به خرید محصول در محدوده سکونت خود اقدام می کند.
وی بیان کرد: ما به دنبال ایجاد بستری هستیم تا همه تامین کنندگان و خرده فروشان بدون صرف هزینه در این اپلیکیشن عضو شوند و محصول خود را عرضه کنند.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بیار گفت در حال حاضر ۳۰۰ سوپر مارکت در کل شهر تهران عضو این اپلیکیشن هستند و در حوزه میوه نیز سایت های میوه دات کام و میوستان به دلیل اینکه بستر کار ما رو مناسب دیدند با عضویت در این اپلیکیشن به سفارشات پاسخ می دهند.
وی افزود: ما در حال حاضر با انجمن ام اس ایران نیز در حال فعالیت هستیم و مصنوعات چرمی و کارهای دستی را که توسط بیماران ام اس تولید می شوند از طریق یک پلتفرم رایگان که در اختیار آنها قرار داده ایم معرفی میکنیم.
وی با بیان اینکه از هفته آینده نیز یک فروشگاه زنجیره ای فعالیت خود را در سایت بیار آغاز میکند افزود: هدف ما این است که هر کسی در کشور می تواند محصولی را به فروش برساند ویترینی از سوپر مارکت اینترنتی بیار در اختیار او قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت این سوپر مارکت اینترنتی بازخورد خیلی خوبی داشته به گونه ای که چند شرکت معتبر و سرمایه گذار بزرگ بیزینس پلن ما را تایید کرده و آماده سرمایه گذاری هستند افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر در سیستم بیار مشغول به کار هستند و در هر سوپر مارکت نیز به طور میانگین دو و نیم نفر کار میکنند که سعی ما این است با توجه به روشهای جدیدی که به دنبال حذف سوپرمارکتها هستند آنها شغل خود را از دست ندهند.
عباس زاده افزود: سعی کردیم تا از مدل های موجود در کشور های آمریکا هند و انگلیس استفاده کنیم اما با توجه به اینکه کسب و کار در هر کشوری شاخص های خاص خود را دارند ما نیز از شاخصهای موجود در کشورمان استفاده کردهایم.