اولین کارگاه دوره تخصصی تحلیل خط مشیهای فرهنگی - رسانهای با حضور فعالان عرصه رسانه و مدیران ارشد عرصه سیاستگذاری فرهنگی به همت اندیشکده اسما وابسته به مرکز پژوهشی آرا برگزار شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو اولین کارگاه دوره تخصصی تحلیل خط مشیهای فرهنگی - رسانهای با حضور فعالان عرصه رسانه و مدیران ارشد عرصه سیاستگذاری فرهنگی به همت اندیشکده اسما وابسته به مرکز پژوهشی آرا برگزار شد.
این دوره که با عنوان «مدرسه خط مشی گذاری» (policy school) در حالی برگزاری است، مهارت آموزی تحلیل و نقد خط مشی فرهنگی و رسانهای را محوریت مباحث خود در نظر گرفته است.
در نخستین کارگاه برگزار شده که با حضور دکتر وحید خاشعی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دکترای مدیریت سیاستگذاری) همراه بود، سیاستگذاری فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و حاضران در دوره به مطالعه، تحلیل و ارایه مباحث خود با استناد بر کتاب «موردکاوی در سیاستگذاری فرهنگی» خواهند پرداخت.
مباحث ارایه شده در روز پایانی با حضور چهرههای شاخص فرهنگی - رسانهای کشور داوری و نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.
اولین دوره تخصصی تحلیل خط مشیهای فرهنگی – رسانهای تا ۵ مهرماه ادامه خواهد یافت.