کد خبر:۷۲۴۱۹۳

ساختار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اصلاح می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ساختار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اصلاح می‌شود.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان و تامین سبد غذایی خانواده‌ها گفت: برای افزایش رضایتمندی عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونه‌ای اصلاح شود که نه تنها تخلف رخ ندهد، بلکه شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه کنند.

وی در ادامه به مسئله آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیروهایی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار هستند، اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنکه کارکنان این مراکز باید از ظاهر و پوشش مناسبی برخوردار باشند، برای ارتقای سطح کیفی برخورد و تعامل با شهروندان، باید به طور دائم آموزش ببینند.

راد با تاکید بر اینکه کیفیت فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و محصولاتی که در آنها ارائه می‌شود، حیثیت حرفه‌ای ما را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: مجموعه سازمان مدیرت میادین خود را در مقابل ارتقای کیفی خدمات و افزایش کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه می دهیم مسئول می‌داند و شهروندان مطمئن باشند که در جهت تحقق این مهم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان بر اهمیت و ضرورت تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و بازارهای میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: برای حذف واسطه‌ها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، علاوه بر اصلاح فرایندهای موجود، با هر گونه دلالی و واسطه‌گری در این مراکز به شدت برخورد می‌کنیم.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار