آخرین اخبار:
کد خبر:۷۲۹۱۲۰
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار:

تامین سلامت غذایی شهروندان یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت میادین است

سعید راد گفت: سخن از کیفیت، یعنی محصولی که به دست شهروندان می‌دهیم از لحاظ بهداشتی نیز سالم باشد؛ این موضوع از طریق گسترش فرهنگ مصرف محصولات ارگانیک امکان پذیر است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اولویت‌های ۳ گانه این سازمان شامل «قیمت مناسب»، «کیفیت مطلوب» و «تکریم شهروندان» گفت: گسترش غرفه‌های عرضه محصولات ارگانیک، گامی رو به جلو در جهت احترام به مشتری و جلب رضایت شهروندان است.

سید سعید راد با اشاره به لزوم توجه به گسترش فرهنگ تغذیه سالم در بین شهروندان افزود: وقتی از کیفیت مطلوب سخن می‌گوییم، یعنی محصولی که به دست شهروندان می‌دهیم از لحاظ بهداشتی نیز سالم باشد که این موضوع از طریق گسترش فرهنگ مصرف محصولات ارگانیک امکان پذیر است.

وی به وجود غرفه‌های عرضه محصولات ارگانیک در برخی میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: رویکرد سازمان مدیریت میادین، افزایش این غرفه‌ها در تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار است که دسترسی به محصولات سالم را برای شهروندان فراهم می‌کند.

راد با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک توسط سازمان مدیریت میادین اظهار کرد: کاری که این سازمان می‌کند، حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که در این حوزه امیدواریم تولیدکنندگان بتوانند نیاز‌های داخلی را تامین کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به قیمت محصولات ارگانیک گفت: اگر تولید این محصولات افزایش یاید، یقیناً قیمت آن هم به نسبت معقولی کاهش خواهد یافت که این مسئله در نهایت هم به سود تولیدکنندگان و هم به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و مصرف کنندگان این محصولات، هر ساله در دهه آخر آذرماه اقدام به برگزاری «جشنواره محصولات ارگانیک» در بوستان گفتگو می‌کند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار