برنامه ساختارشکنانه دانشگاه تربیت مدرس مجوز نداشت/ نهاد رهبری مخالفت خود را اعلام کرده بود
حجت‎الاسلام فلاح رفیع:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه تربیت مدرس گفت: بنده به طور شفاهی و کتبی درباره‌ی خلاف آیین نامه بودن نشست ساختار شکنانه این دانشگاه و عواقب آن تذکر دادم.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
بنظر بنده مسئول یک نهاد در دانشگاه باید انقدر از اوضاع اطلاع داشته باشد که قبل از اجرای برنامه اینچنینی نسبت به عدم برگزاری آن هشدار دهد نه نوش دارو بعد مرگ سهراب و بعد از اینکه یکی از تشکل ها نامه زد...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
بذارید دانشگاه نفس بکشه، مگه به گفته شهید والاوامقام، معلم بزرگ، مطهری عزیز، قرار نبود در دانشگاه مارکسیسم را یک مارکسیست دو آتشه تدریس کند. پس چرا حضور افرادی که در همین انقلاب بالیده اند را در دانشگاه تاب نمی آوریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
حرف شما زمانی درسته که اولا این افراد سوء سابقه قضایی و اتهامات سیاسی تبرئه نشده نداشته باشند و ثانیا شرایط جلسه به صورتی باشه که لااقل فرصتی مساوی برای اظهار نظر دانشجوهای جبهه انقلاب هم وجود داشته باشه. درحالی که فضای این جلسه به نحوی بود که دانشجوهای انقلابی فقط در عرض ۲ دقیقه حق سوال پرسیدن داشتند و اگر می خواستند حرف بزنند و ادعاهای دروغ رو نقد کنند از طرف برگزار کنندگان جلسه مورد اعتراض قرار می گرفتند که بیانیه نخونید فقط سوال کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار